۱۱۹۲۶۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نظر متفاوت مربی چلسی درباره سطح بازی الهلال

مربی چلسی: ما الهلال را می‌شناسیم، بازی آن‌ها در روز یکشنبه را با کادر فنی دیدیم. در آن بازی شاهد دو تیم بسیار خوب با کیفیتی بالا بودیم. آن‌ها با شرایط بهتری وارد بازی شدند و در نهایت، به پیروزی بزرگی دست یافتند. ما می‌دانیم که آن‌ها بار‌ها قهرمان آسیا شده اند. الهلال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان زیادی از این تیم را می‌شناسیم

طرفداری: پس از ابتلای توماس توخل به ویروس کرونا، دستیار او یعنی ژولت لوو به جای این سرمربی آلمانی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل الهلال عربستان در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان حاضر شد. ژولت لوو در این کنفرانس خبری در مورد وضعیت توخل، الهلال و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، ژولت لوو در این کنفرانس خبری گفت: ما دائماً با توماس توخل در تماس هستیم. همیشه از تماس تصویری استفاده می کنیم. در طول روز ایده های مان را بارها تغییر می دهیم. ما صحبت های خوبی با هم داریم تا شرایط را به گونه ای پیش ببریم که انگار او اینجا و همراه ماست.

الهلال؟

ما الهلال را می شناسیم، بازی آن ها در روز یکشنبه را با کادر فنی دیدیم. در آن بازی شاهد دو تیم بسیار خوب با کیفیتی بالا بودیم. آن ها با شرایط بهتری وارد بازی شدند و در نهایت، به پیروزی بزرگی دست یافتند. ما می دانیم که آن ها بارها قهرمان آسیا شده اند. الهلال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان زیادی از این تیم را می شناسیم. آن ها بازیکنانی با شرایط متفاوت در اختیار دارند. مارگا از پورتو، ما او را از لیگ قهرمانان اروپا می شناسیم. ایگالو را از زمان حضورش در واتفورد و انگلیس می شناسیم. آن ها کیفیت خوبی در خط حمله شان دارند و می توانند گل های زیادی به ثمر برسانند. انتظار بازی سختی را داریم.

توماس توخل می تواند جمعه به اینجا سفر کند؟

او از قوانین دولت پیروی می کند، هر روز تست می دهد و امیدواریم که تست بعدی او منفی باشد تا بتواند هر چه زودتر سفر کند و از حضور در کنار تیم لذت ببرد. امیدواریم اما همچنان پیام ها، تماس های صوتی و تصویری را ادامه می دهیم و به او این حس را منتقل می کنیم که اینجا کنار ماست. ما به حمایت کامل او نیاز داریم. او ۲۴ ساعته در کنار ماست. برای توماس نشستن در خانه و تماشای بازی از تلویزیون با تمام احساساتی که دارد، سخت است. توماس سرمربی ای است که دوست دارد با انرژی در کنار تیمش باشد و این اتفاق چالشی برای اوست. پیتر چک در تمام لحظات کنار ماست. او بازیکنی فوق العاده بود و اکنون مدیر ورزشی فوق العاده ای است. او احساس بسیار خوبی دارد و وقتی به او نیاز داریم، کنار ماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج