adexo3
۱۱۹۲۷۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توضیح دانشگر درباره حضور در کاخ فجر بدون ماسک

دانشگر با بیان اینکه نمی‌تواند در خصوص میزان دریافتی خود صحبت کند، در خصوص اعتراض مجیدی به او و سیاوش یزدانی برای حضور در اکران فیلم بیرو در جشنواره فیلم فجر بدون ماسک، گفت: متاسفانه کار اشتباهی انجام دادیم و عذرخواهی نیز کردیم.

خبرگزاری تسنیم: محمد دانشگر در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در روز برتری استقلال مقابل پیکان در جام‌ حذفی گفت: در بازی امروز وریا غفوری، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نبودند و این مسئولیت به گردن من افتاد.

وی در خصوص مصدومیت خود در نیمه نخست گفت: خدا را شکر چیزی نبود و توانستم بازی را ادامه بدهم.

مدافع استقلال در خصوص عملکرد این تیم عنوان کرد: پیکان تیم خوب، هماهنگ، تاکتیکی و جوانی است که خیلی خوب بازی کرد و به بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم. ما سه، چهار روز قبل بازی سنگینی با هوادار داشتیم، اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به مرحله بعد برسیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

دانشگر در خصوص مشکلات استقلال گفت: از نظر زمین مقداری مشکل داریم، اما مانند سالیان گذشته بی‌تجربه بازی در نمی‌آوریم که به خاطر مشکلات مالی و کیفیت زمین دست به کارهای سال‌های قبل بزنیم. تمرکز ما روی بازی‌ها است، اما اینگونه نیست که مشکل نداشته باشیم و می‌خواهیم به هر نحوی به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. اگر سکوت کردیم و تیم‌های دیگر اعتصاب می‌کنند به این دلیل نیست که مشکلی نداریم. ما هم مشکل داریم، اما یک مجموعه هستیم و باید همه به هم کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص قهرمانی در لیگ برتر گفت: در این خصوص صحبت نمی‌کنم. خیلی مسیر سخت است، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدمان به خدا است.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که مگر دیروز و امروز دریافتی نداشته‌اند که از مشکلات مالی صحبت می‌کند، گفت: مشکلات مالی برای دیروز و امروز نیست. ما هم مشکلاتی از فصول قبل داریم، اما اصلاً تاثیری روی ما نمی‌گذارد. همه با هم هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت می‌کنیم.

دانشگر با بیان اینکه نمی‌تواند در خصوص میزان دریافتی خود صحبت کند، در خصوص اعتراض مجیدی به او و سیاوش یزدانی برای حضور در اکران فیلم بیرو در جشنواره فیلم فجر بدون ماسک، گفت: متاسفانه کار اشتباهی انجام دادیم و عذرخواهی نیز کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج