اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۳۰۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش جالب آقای مربی به انتقاد تند ستاره سابق

میکل آرتتا سرمربی آرسنال گفت که اصلاً در رابطه با پیرامریک اوبامیانگ به فکر مشکل‌سازی نبوده و می‌خواسته راه‌حلی برای بهبود وضعیت پیدا کند.

خبر ورزشی: پیرامریک اوبامیانگ ستاره پیشین آرسنال بعد از جدایی و پیوستن به بارسلونا به شدت از میکل آرتتا انتقاد کرد.

اوبامیانگ که به خاطر بی‌نظمی‌هایش بازوبند کاپیتانی را هم از دست داده بود، گفت که تنها به دلیل شیوه مدیریتی آرتتا و اختلاف با او از جمع توپچی‌ها جدا شده است.

با این حال آرتتا هیچ واکنش تندی به اظهارات او نشان نداد و گفت: «این نظر اوبامیانگ است و چیزی که گفته و شما هم باید برایش احترام قائل باشید. بی‌نهایت از اوبا بابت کارهایی که در تیم ما انجام داده تشکر می‌کنم. با این حال خودم را در رابطه با اوبامیانگ بیشتر شبیه یک راه‌حل می‌دیدم، نه مشکل. صد درصد می‌گویم که من راه‌حل بوده‌ام، نه مشکل.

من می‌توانم در چشمان هر کسی نگاه کنم و این ادعا را داشته باشم. من در هر حال و شرایطی فقط به فکر منافع و صلاح باشگاه‌ بودم نه خودم. در نهایت فکر می‌کنم که جدایی ما از هم بهترین گزینه برای این رابطه بود که رقم خورد. این هم بخشی از فوتبال است و شما باید به عنوان سرمربی بهترین تصمیم را اتخاذ کنید و بهترین تصمیم هم برای ما این بود که بگذاریم اوبامیانگ برود و حالا او دارد برای بارسلونا بازی می‌کند. به نظر من، اینکه باشگاه قراردادش را فسخ کرد، بهترین تصمیم بود.»

اوبامیانگ ۳۲ ساله از سال ۲۰۱۸ در ترکیب آرسنال بازی کرد و ۹۲ گل در ۱۶۳ بازی برای این تیم به ثمر رساند. او در زمان هدایت میکل آرتتا با تیم قهرمان جام‌حذفی و جام‌اتحادیه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج