۱۱۹۳۲۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توقف الغرافه در شبی که سعید پاس گل داد

در شبی که ملی‌پوش ایرانی الغرافه سازنده تک گل این تیم بود، شاگردان استراماچونی به تساوی یک بر یک مقابل تیم قعرنشین لیگ ستارگان رضایت دادند.

ورزش سه: الغرافه که طی هفته‌های اخیر روند پرنوسانی داشته، امشب در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الخور به میدان رفت. شاگردان استراماچونی هفته گذشته با نتیجه پنج بر یک مغلوب السد شده و امشب به دنبال کسب پیروزی برای جبران این شکست سنگین بودند.

بازی دو تیم امشب در ورزشگاه اختصاصی الخور برگزار شد و میزبان در پی کسب حداکثر امتیاز برای فرار از سقوط بود؛ این تیم با ۱۱ امتیاز و رتبه ماقبل آخر وارد هفته هجدهم شد و الغرافه با ۲۶ امتیاز به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقی‌مانده برای ورود به جمع بالانشینان بود.

سعید عزت اللهی، ملی‌پوش ایرانی تیم الغرافه که در بازی قبل مقابل السد اولین بازی خود برای این تیم را انجام داد، امشب هم در ترکیب اصلی زردپوشان حضور داشت و در دقیقه ۵۱ روی ارسال کرنر او، گل اول شاگردان استراماچونی به ثمر رسید؛ این گل را هانی با ضربه ‌وارد دروازه الخور کرد. این گل دردقیقه ۷۲ توسط میزبان جواب داده شده تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

الغرافه با تک امتیاز این بازی خارج از خانه ۲۷ امتیازی شد تا با توجه به شکست العربی، به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند. الخور هم با این مساوی ۱۲ امتیازی شد تا فرصت عبور از الشمال ۱۳ امتیازی را از دست داده و با همان رتبه یازدهم به کار خود در هفته هجدهم پایان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج