۱۱۹۳۳۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پنجره پرسپولیس نمادی از بدبختی‌های فوتبال ایران

پنجره پرسپولیس که چپ و راست بسته می‌شود نمادی است از کلکسیون بدبختی‌های فوتبال ایران و کلکسیون انتخابات غلط که توسط مسئولان ورزش انجام می‌شده و می‌شود.

خبرورزشی: دقیقاً مشخص نیست مدیران سابق باشگاه پرسپولیس چه کار می‌کردند که روزهای زوج پنجره پرسپولیس بسته می‌شود و روزهای فرد دوباره باز می‌شود. هنوز نسیمی که بابت باز شدن پنجره سر ماجرای بیرانوند وزیدن گرفته بود به صورت هواداران پرسپولیس نخورده بود که دوباره امروز خبر رسید پنجره پرسپولیس برای چندمین بار بسته شده است! این بار پای چهار شکایت داخلی در میان است که به سال‌ها قبل بر می‌گردد و واقعاً کسی نمی‌داند چرا مدیران پرسپولیس همان زمان با شاکیان تسویه حساب نکرده و رضایت آنها را نگرفتند که کار به اینجا کشیده شود.

پنجره پرسپولیس که چپ و راست بسته می‌شود نمادی است از کلکسیون بدبختی‌های فوتبال ایران و کلکسیون انتخابات غلط که توسط مسئولان ورزش انجام می‌شده و می‌شود. وقتی مدیرانی که لیاقت مدیریت ندارند روی صندلی‌های بزرگ می‌نشینند خروجی کارشان همین پنجره‌های بسته می‌شود و اینکه هر لحظه باید منتظر باشیم تا بعد از باز شدن یک پنجره، نوبت بسته شدن پنجره دیگری فرابرسد. همین حالا استقلالی‌ها منتظره ششم اسفند و اعلام حکم استراماچونی هستند که به احتمال بسیار زیاد آن جا شکست می‌خورند و داستان‌های پرسپولیس برای این تیم تکرار می‌شود اگر رضا درویش همین امروز هم طلب هر ۴ شاکی جدید پرسپولیس را پرداخت کند، فردا صبح چهار نفر دیگر شکایت می‌کنند و دوباره پنجره را می‌بندند در این شرایط اینکه ما فکر کنیم مثلاً با رفتن عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال همه مشکلات حل می‌شود، همان قدر احمقانه است که فکر کنیم مثلاً درویش می‌تواند تمام مشکلات پرسپولیس را یک تنه حل کند و این تیم را در مسیر حرفه‌ای قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج