۱۱۹۳۴۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یحیی و فرهاد نگران بازی‌های پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس و استقلال این هفته بازی‌های به ظاهر ساده، اما در واقعیت سختی را در پیش دارند.

خبرورزشی: پرسپولیس در حالی در مشهد به مصاف نساجی می رود که مهدی ترابی را به دلیل کرونا ندارد و خبری از رامین رضاییان هم نیست. مدیرعامل قرمزها گفته بود خبر خوشی برای هواداران داریم که خبر خوش او حضور رامین رضاییان بود اما تا آخرین لحظاتی که این مطلب برای چاپ آماده می شد و صفحات روزنامه به چاپخانه می‌رفت، شنیدیم حضور رامین در پرسپولیس منتفی شده و احتمالا به پایان فصل موکول می شود.

با این اوصاف یحیی نگرانی های زیادی برای بازی با نساجی دارد. او که خودش از سابقه مربیگری در این تیم برخوردار است، خوب می داند که اگر تیمش مقابل نساجی متوقف شود و استقلال ذوب آهن را ببرد، کارش برای رسیدن به آبی‌پوشان از قبل سخت‌تر می‌شود.یحیی در واقع حتماً باید نساجی را ببرد و منتظر توقف استقلال در تهران باشد.

در آن سو فرهاد مجیدی هم مشکلات خاص خود را در استقلال دارد.دیگر تیم پرطرفدار پایتخت برخلاف ادعای بعضی از مدیرانش همچنان با مشکل زمین تمرین مواجه است و تا این لحظه مجوز بازی صالح حردانی و آمانوف هم صادر نشده است. از طرفی استقلال در بازی با ذوب آهن سیاوش یزدانی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و مجیدی که به چشم خود دید ساختار دفاعی اش مقابل پیکان چقدر شکننده است، احتمالاً باید روزبه چشمی را یک خط به عقب ببرد.

بازیکنی که برخلاف تصور اصلا انتظارات در استقلال برآورده نکرد و هنوز هیچ‌کس نمی‌داند مجیدی بر چه اساسی امسال او را به استقلال برگرداند. ذوب‌آهن البته امسال تیم چندان قدری نشان نداده اما به هر حال استقلالی ها نباید این دیدار خانگی را ساده بگیرند چرا که امکان دارد مثل بازی با پیکان در جام حذفی دچار دردسرهای زیادی شوند. استقلال به زحمت از سد پیکان گذشت و ذوب‌آهن هم می‌تواند برای این تیم خطرناک باشد هرچند که در بازی رفت با دو گل یامگا مغلوب آبی‌ها شد اما حکایت بازی های برگشت می تواند متفاوت باشد.

ختم کلام اینکه در ظاهر بازی های این هفته پرسپولیس و استقلال ساده به نظر می‌رسد اما یحیی و فرهاد به شدت نگران تقابل با نساجی و ذوب آهن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج