۱۱۹۳۵۵۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ورمزیار: تیم ملی تاکنون محک جدی نخورده

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با وجود مشکلاتی که تیم ملی داشت و چند بازیکن غایب بودند وقفه‌ای در کار تیم ایجاد نشد و بسیار خوب به جام جهانی صعود کردیم.

خبرگزاری میزان: صادق ورمزیار درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: برابر عراق و امارات دو بازی بسیار مهم داشتیم که خوشبختانه امتیازات کامل این دو دیدار را کسب کردیم. با وجود مشکلاتی که تیم ملی داشت و چند بازیکن غایب بودند وقفه‌ای در کار تیم ایجاد نشد و بسیار خوب به جام جهانی صعود کردیم. دیدار با امارات نقش یک بازی تدارکاتی خیلی خوب را داشت و به هماهنگی بیشتر بازیکنان کمک کرد.

وی درباره لزوم آماده‌سازی تیم ملی و انجام بازی تدارکاتی گفت: باید از حالا به فکر آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی باشیم، ما نفرات بسیار خوبی در اختیار داریم و حتی نیمکت نشینان ما هم لژیونر هستند. در این دو مسابقه آزمون، نوراللهی، قایدی و... حضور نداشتند و مهدی طارمی هم دیر به اردوی تیم ملی رسید، اما باز هم ستاره‌هایی، چون قدوس، قلی‌زاده، جهانبخش، عزت اللهی و... در میدان حاضر شدند.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران افزود: تیم ملی پتانسیل بسیار بالایی دارد و از دوره‌های قبل هم بسیار بهتر است. باید با انجام چند بازی تدارکاتی مناسب با تیم‌های بزرگی، چون برزیل، ایتالیا، فرانسه و... کاری کنیم ترس بچه‌ها از بازی‌های بزرگ بریزد و استرس از آن‌ها دور شود. تیم‌های کره و ژاپن در این سال‌ها بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی با تیم‌های مطرح جهان داشته اند و ما نیز نباید از قافله عقب بمانیم.

ورمزیار در پاسخ به اینکه «آیا می‌توان در جام جهانی قطر هم به اسکوچیچ اعتماد کرد؟» گفت: اسکوچیچ از لحاظ فنی مربی خوبی است و تیم ملی را به خوبی هدایت کرده است. او سال‌ها در لیگ برتر و لیگ یک ایران مربیگری کرده و از بازیکنان و فوتبال ایران شناخت کافی دارد؛ این یک امتیاز بسیار خوب برای اوست. البته تیم ملی تاکنون محک جدی نخورده و باید بازی‌های تدارکاتی مناسب و بیشتری داشته باشیم؛ باید ببینیم برنامه‌های اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی در جام جهانی چیست. به طور کلی می‌توان به این سرمربی در جام جهانی هم اعتماد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپوليس ۶×۵

      اینا چشم دوختند که ایران از کره ببازه و اسکوچیچ رو تيرباران کنند.
      بابا اون کی روشتون جلو همین تیمهای در پیت هم اتوبوسی دفاع میکرد انصافتون کجا رفته

    • برنامه۹۰بایدپخش‌شود.

      دولت‌‌‌است‌که‌تصمیم‌می‌گیرد‌که‌اسکوچیچ‌
      بماند‌یابرود‌.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج