جاباما
۱۱۹۳۶۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اوج استیصال؛ این رونالدو را نمی‌شناسیم

کریستیانو رونالدو برای ششمین بازی پیاپی نتوانست برای منچستریونایتد گل بزند.

ورزش سه: در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کریستیانو رونالدو بعد از سه فصل حضور در یوونتوس خواهان جدایی از این تیم شد. در ابتدا گفته می‌شد که فوق ستاره پرتغالی در آستانه پیوستن به منچستر سیتی قرار دارد اما نهایتاً رونالدو در چرخشی عجیب به تیم سابق و محبوب خود یعنی منچستر یونایتد بازگشت.

هفته های آغازین حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد فوق العاده سپری شد و او نشان داد که در این سن و سال نیز در فرم خوبی به سر می‌برد. با این حال نوسان زیاد تیم اوله گنار سولسشر که نهایتاً باعث اخراج این سرمربی نروژی شد، گریبان رونالدو را هم گرفت و او نیز از بهترین فرم خود فاصله گرفت.

اوج استیصال؛ این رونالدو را نمی‌شناسیم

بعد از جدایی سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نه تنها اوضاع برای رونالدو بهتر نشده بلکه به نظر می‌رسد که تنش‌هایی بین این دو نفر نیز وجود دارد. از طرف دیگر فوق ستاره پرتغالی در هفته‌های اخیر با برخی مصدومیت ها نیز دست و پنجه نرم کرده است.

رونالدو که اخیراً دوباره به ترکیب اصلی منچستر یونایتد بازگشته امروز و در دیدار برابر ساوتهمپتون که نهایتاً با نتیجه 1-1 به پایان رسید، جزو 11 نفر اصلی رالف رانگنیک بود اما نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد. فوق ستاره پرتغالی برای ششمین بازی پیاپی در امر گلزنی ناکام بود تا بدترین آمار خود از این حیث از سال 2009 به ثبت برساند؛ عملکرد ناامید کننده دیگری که شاید یک گام دیگر او را به جدایی از جمع شیاطین سرخ نزدیک‌تر کرده باشد.

در روزهای گذشته رسانه‌های مختلف گزارش داده اند که کریستیانو رونالدو از حضور در منچستر یونایتد راضی نیست و قصد دارد با مدیر برنامه‌های خود یعنی خورخه مندس مذاکراتی را در مورد آینده اش و جدایی احتمالی از جمع شیاطین سرخ در پایان فصل انجام دهد.

البته این را هم باید در نظر داشت که ادامه فصل و اتفاقاتی که رخ خواهد داد نیز می‌تواند در تصمیم کریستیانو‌ رونالدو تاثیرگذار باشد. حالا به جرأت می‌توان گفت که یونایتد شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، با این حال آنها هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند ولی بعید به نظر می رسد که با این فرم شانسی برای موفقیت در این رقابت‌ها داشته باشند. در واقع همه شواهد حاکی از آن است که به احتمال فراوان رونالدو آخرین فصل حضور خود در اولدترافورد را سپری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج