۱۱۹۳۹۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ساکت الهامی: من یک مربی بی‌عرضه هستم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید تیمی که در ۵ دقیقه نخست بازی ۲ گل می‌خورد، مربی‌اش بی‌عرضه است.

خبرورزشی: ساکت الهامی در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس اظهار کرد: باید از هواداران عذرخواهی کنم. فرق ۲ تیم، یک تیم باعرضه با سرمربی بسیار شجاع و کاربلد و یک تیم هم بازیکنانی با یک سرمربی بی‌عرضه که من باشم بود.

وی افزود: ناشی بودن، فرق ۲ تیم بود. خسته نباشید به ۲ تیم می‌گویم. به بازیکنان پرسپولیس و آقا یحیی تبریک می‌گویم. ثابت کردند که بی‌جهت نیست ۵ دوره متوالی قهرمان لیگ برتر هستند، کما اینکه ۴ روز قبل جامی را از دست دادند اما سریع به جریان مسابقات برگشتند.

ساکت الهامی: من یک مربی بی‌عرضه هستم

او ادامه داد: عدم شجاعت، ریکاوری نه چندان خوب باعث شد ببازیم. تیمی که در ۵ دقیقه نخست بازی ۲ گل می‌خورد، مربی‌اش بی‌عرضه است. حتی در زمان ۱۰ نفره شدن هم موقعیت داشتیم، اما کار درنیامد و به بازی برنگشتیم.

وی تصریح کرد: پذیرفتن اشتباهات، صداقت، باعث می‌شود در ادامه راه موفق باشیم. ۴ روز بعد یک بازی سخت دیگر در لیگ داریم که باید خود را آماده کنیم.

ساکت الهامی تاکید کرد: آقایی که می‌گوید این تیم آنقدر سود کرده، آن تیم فلان‌قدر سود کرده، صحبتی که می‌کنم بابت تیم خودم نیست‌. امیدوارم همه وجدان و شرف داشته‌باشند. کاری که شما می‌کنید، گرچه تریبون دست شماست، اما خدا را خوش نمی‌آید. نمی‌خواهم تقصیر را گردن برنامه خاصی بیندازم.

سرمربی نساجی گفت: به نظرم صحنه گل دوم ما، آفساید نبود، گرچه برای قضاوت داوری ارزش قائلم و به او خسته نباشید می‌گویم. اخراج بازیکنم هم کارت زرد اولش اصلا کارت نداشت. داوری گاهی برای ما هم سود داشته، اما هیچوقت اینگونه نبوده که بخواهیم ذهنیت را عوض کنیم. ۳-۴ تیم هستند که برخی مجریان آن‌ها را دوست دارند.

وی افزود: متاسفانه مسیر را به سمتی می‌برند که دلخواهشان است. خدای من شاهد است که به خاطر باخت امروز این حرف‌ها را نزدم. اگر شکست امروز مقابل پرسپولیس را نپذیریم، اشتباه است. می‌دانستم که این اتفاقات می‌خواهد بیافتد و صحبت‌هایم در خصوص آن برنامه کاملا درست است.

وی ادامه داد: طبیعت و لذت فوتبال همین است که مربی، بازیکن و داور اشتباه کنند. قبول می‌کنم که اشتباه کرده‌ام. از بچه‌ها و هواداران عذر می‌خواهم که نشد آن ریکاوری مطلوب را برای تیمم فراهم کنم.

ساکت الهامی در خصوص تاثیر تاخیر در آغاز بازی روی ۲ گل زودهنگامی که تیمش خورد، گفت: هیچ تاثیری نداشت. مقصر این باخت من بودم.

وی در خصوص بازی در مشهد گفت: مشهد همه چیز برای ما فراهم است، اما اگر در هتل ۱۰ ستاره هم زندگی کنید، باز هم دوست دارید شب را خانه خودتان بخوابید. دیگر بحث در این خصوص به نظرم تکراری شده‌است. در خصوص زمین نساجی و بازی کنار هواداران الان صلاح نیست صحبت کنم چون بازی را باخته‌ایم و اگر الان حرفی بزنم، ذهن‌ها به سمت شکست ما می‌رود. بهتر است امروز شکست را بپذیرم و این صحبت‌ها را به روز پیروزی موکول کنم.

وی افزود: دور رفت و برگشت به پرسپولیس باختیم، می‌رویم مشکلاتمان را حل کنیم تا در ادامه موفق باشیم. همه فوتبال را می‌فهمند و باید صادق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج