adexo3
۱۱۹۴۰۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صدای فریاد محرم را شنیدید؟

این چند روز اتفاقاتی برای سپاهان و محرم نویدکیا رخ داد که آنها را از یک تیم بحران‌زده به تیمی قوت‌یافته و مدعی دوباره کسب عنوان قهرمانی تبدیل کرد.

دنياي اقتصاد: این چند روز اتفاقاتی برای سپاهان و محرم نویدکیا رخ داد که آنها را از یک تیم بحران‌زده به تیمی قوت‌یافته و مدعی دوباره کسب عنوان قهرمانی تبدیل کرد. نویدکیا و سپاهان بعد از تحمل شش شکست در نیم‌فصل اول لیگ برتر و نیز حذف از جام حذفی به مرحله‌ای رسیدند که احتمال کناره‌گیری نویدکیا مطرح شد. حتی گفتند او استعفایش را هم تقدیم مدیران باشگاه کرده است. با این حال اتفاقات خوب از راه رسیدند. ابتدا کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی در مورد ۳برصفر شدن نتایج گل‌گهر به سود رقبا را تایید کرد.

برنده بزرگ این حکم، سپاهان بود؛ تیمی که شکست ۴بریکش به پیروزی ۳برصفر تبدیل شد، سه امتیاز بیشتر به دست آورد و تفاضل گلش هم سر و سامانی پیدا کرد. بعد از آن سپاهان دو خرید مهم انجام داد؛ رشید مظاهری را برای تقویت خط دروازه گرفت و میلاد جهانی را هم از ذوب‌آهن جذب کرد. در ادامه هم سپاهان در آغاز هفته هفدهم یک پیروزی پرگل و قاطعانه برابر نفت مسجدسلیمان به دست آورد. آنها در روزی نفت را ۴بر‌یک شکست دادند که البته تیم حریف خیلی زود ۱۰نفره شده بود. با این حال دبل سجاد شهباززاده و گلزنی شهریار مغانلو باعث شد دو مهاجم بحران‌زده نویدکیا هم نفسی تازه کنند. در نتیجه فعلا اوضاع بر وفق مراد است و شاید سپاهان امسال بتواند به طلسم ۷ سال قهرمان نشدنش پایان بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج