۱۱۹۴۱۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اختلاف رونالدو با مربی آلمانی یونایتد بالا گرفت

منچستریونایتد روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند. در حقیقت شیاطین سرخ از نظر کسب نتایج شرایطی بحرانی را دارند و رالف رانگنیک سرمربی آلمانی این تیم مورد حمایت بزرگان رختکن و علی الخصوص کریستیانو رونالدو نیست.

فوتبالی: منچستریونایتد روزهای خوبی را تجربه نمی کند. در حقیقت شیاطین سرخ از نظر کسب نتایج شرایطی بحرانی را دارند و رالف رانگنیک سرمربی آلمانی این تیم مورد حمایت بزرگان رختکن و علی الخصوص کریستیانو رونالدو نیست.

اختلاف رونالدو با مربی آلمانی یونایتد بالا گرفت

نشریه آس گزارش داده که رونالدو معتقد است که مربی المانی در سطح هدایت منچستریونایتد نیست. رانگنیک در اواخر نوامبر جانشین سولشر شد که نتوانست عملکرد تیم را بهبود ببخشد. رانگنیک جمعه از رونالدو انتقاد کرد و گفت که باید بیشتر گل بزند که به نظر می رسد که این جملات ستاره پرتغالی را از مربی تیمش عصبانی تر کرده است و باعث عمیق تر شدن اختلاف میانشان شده است.

منچستریونایتد در حال حاضر در رتبه ششم جدول لیگ انگلیس قرار دارد و تنها تورنمنتی که هنوز شانسی برای بردنش دارند، لیگ قهرمانان اروپاست. به نظر می رسد که رانگنیک نتوانسته با بازیکنانش ارتباط برقرار کند. در حقیقت هر چند که رونالدو از زندگی در شهر منچستر خوشحال است اما به خاطر اختلاف با رانگنیک احتمال جدایی از اودترافورد را رد نمی کند. رونالدوی 37 ساله فعلا به ماندن در یونایتد فکر می کند اما منتظر است تا بداند که برنامه شیاطین سرخ برای رانگنیک چیست.

آس گزارش داده است که رونالدو بر خلاف شایعات هیچ مذاکره ای با تیم های دیگر نداشته و به طور مثال تماسی با پی اس جی نداشته است. رانگنیک البته در پایان فصل قطعا نیمکت یونایتد را ترک می کند. در ابتدا قرار بود که او در پایان فصل به مدیر ورزشی تیم تبدیل شود اما عملکرد ضعیفش روی نیمکت باعث شده تا مدیران منچستر به فکر رد کردنش در پایان فصل باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج