adexo3
۱۱۹۴۲۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جعفر سلمانی، خریدی که مجیدی را روسفید کرد!

عملکرد جعفر سلمانی در استقلال، بر خلاف اکثر تصورات درباره این بازیکن بود.

فوتبالی: شاید کمتر کسی باور می کرد که جعفر سلمانی در استقلال نمایشی قابل قبول داشته باشد و بتواند منتقدانش را راضی کند.

استقلال در شرایطی سراغ جعفر سلمانی رفت که نمایش او در دو بازی‌اش برای تیم ملی انتقادهای زیادی را به همراه داشت و هنوز معلوم نیست که اسکوچیچ چرا از یک بازیکن چپ‌پا، در پست دفاع راست بازی گرفت! همان زمان البته یکسری شایعات درباره دعوت این بازیکن به تیم ملی مطرح شد و برای خیلی‌ها این سوال مطرح شد که چرا سلمانی نه تنها به تیم ملی دعوت می‌شود بلکه در ترکیب ثابت تیم دراگان اسکوچیچ هم بازی می‌کند. وقتی استقلال سراغ او رفت، میزان این شایعات و ابهامات بیشتر شد و فضا طوری برای خرید جدید آبی‌ها رقم خورد که این بازیکن، کار فوق‌العاده سختی برای اثبات کیفیت فوتبالی‌اش به منتقدان داشت.

جعفر سلمانی، خریدی که مجیدی را روسفید کرد!

در حالی که نگرانی‌های نسبتا زیادی از سوی هواداران استقلال درباره خرید این بازیکن وجود داشت، سلمانی از همان ابتدای فصل تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی تیم فرهاد مجیدی شد و عملکردش در طول فصل طوری بوده که توانسته سرمربی استقلال و هواداران این تیم را راضی کند.

سلمانی که دو گل سه امتیازی به هوادار و سپاهان - در نیم فصل اول - و یک گل هم به شهرخودرو زده، در دو هفته اخیر، نقش مهمی در پیروزی استقلال داشته است. او ابتدا در بازی مقابل پیکان در جام حذفی، با یک پاس دقیق، ارسلان مطهری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گیتاریست آبی‌ها تیمش را به مرحله بعدی جام حذفی برساند و دیشب هم نوبت به یامگا رسید که از سانتر دقیق سلمانی نهایت استفاده را ببرد و با صربه سر دروازه ذوب آهن را باز کند.

سلمانی که پیش از حضور در استقلال توسط دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی ایران دعوت می‌شد، امیدوار است که نمایش قابل قبولش در استقلال باعث شود که دوباره به تیم ملی دعوت شود. البته دعوت او به تیم ملی در شرایطی اتفاق خوبی خواهد بود که اسکوچیچ نخواهد مثل سابق از این بازیکن به عنوان دفاع راست استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج