اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۴۷۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هفته ۱۸ لیگ برتر، هفته انتقام

لیگ برتر فوتبال ایران فردا پیگیری می‌شود و با برگزاری هر ۸بازی هفته هجدهم در روز جمعه، دقیقا ۶۰درصد از بازی‌های این فصل به پایان خواهد رسید.

روزنامه همشهری: لیگ برتر فوتبال ایران فردا پیگیری می‌شود و با برگزاری هر ۸بازی هفته هجدهم در روز جمعه، دقیقا ۶۰درصد از بازی‌های این فصل به پایان خواهد رسید. هر دو تیم صدرنشین این هفته بازی‌های سختی دارند و باید در تبریز و تهران به مصاف تراکتور و آلومینیوم بروند. در کنار این دو بازی، مصاف مس رفسنجان با فولاد هم یکی دیگر از بازی‌های بزرگ و مهم این هفته محسوب می‌شود.

پرسپولیس- آلومینیوم؛ بساط انتقام آماده است

در ۲ فصل اخیر لیگ برتر تنها تیمی که توانسته پرسپولیس را شکست بدهد آلومینیوم اراک بوده است. سال گذشته پرسپولیس انتقام شکست در اراک را با پیروزی ۲بر صفر در تهران گرفت. شهریار مغانلو با پاس ترابی گل اول را زد و مهدی ترابی با پاس مغانلو گل دوم را به ثمر رساند تا تیم یحیی با درخشش این دو ستاره انتقام خوبی از اراکی‌ها بگیرد. حالا یکی از این دو ستاره از پرسپولیس رفته اما مصاف فردای پرسپولیس با آلومینیوم، محل بازگشت یک ستاره دیگر به آغوش پرسپولیسی‌هاست. رامین رضاییان که ۵سال قبل توسط برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد، حالا در روزهایی که پرسپولیس بیشتر از همیشه نیازمند بازیکن است به تیمش برگشته تا به‌عنوان مهم‌ترین نقل‌وانتقال نیم‌فصل در لحظات آخر برچسب ناکام‌ترین تیم پنجره زمستانی را از پیشانی پرسپولیس پاک کند. امروز پرسپولیس در غیاب سیامک نعمتی و عالیشاه، امید زیادی به رضاییان و همچنین ترابی بازگشته از کرونا دارد. آلومینیوم هم بعد از درخشش فوق‌تصورش در ابتدای فصل، حالا دچار افت شده و در ۸بازی اخیرش هیچ بردی به‌دست نیاورده است.

تراکتور-استقلال؛ تبریز، تشنه شگفتی

صدرنشین لیگ برتر بعد از بردن ۸بازی از ۹بازی اخیرش امروز میهمان تراکتور است. تراکتور که یکی از بدترین فصل‌هایش را در لیگ برتر سپری می‌کند چند هفته بعد از آمدن زوانمیر سولدو از لحاظ شکل بازی متحول شده و کیفیت بالاتری پیدا کرده است. اما به لحاظ نتیجه‌گیری وضعیت همان است که بود و تیم سولدو هنوز نتوانسته به اندازه شایستگی‌اش امتیاز جمع کند. تراکتور طی ۱۳بازی با سرمربی کرواتش فقط به ۲برد رسیده و در ۷بازی اخیر هم هیچ بردی نداشته است. آن سوی میدان اما استقلال در ۹بازی اخیر فقط یک‌بار پیروز نشده که آن هم تساوی ۱-۱در اراک با گل دقیقه۹۳آلومینیوم بوده است. به این ترتیب شرایط روحی ۲ تیم کاملا متفاوت است و کفه پیش‌بینی‌ها کاملا به سود استقلال سنگینی می‌کند. آبی‌ها فقط زبیر نیک‌نفس را به‌خاطر ۴اخطاره بودن در اختیار نخواهند داشت.

هوادار- سپاهان؛ پیش‌داربی اصفهان

ضلع سوم مدعیان قهرمانی که هفته گذشته پرگل‌ترین پیروزی هفته را نصیب خودش کرد امروز باید به مصاف هوادار تهران برود. سپاهان در بازی رفت به سختی و با گل دقایق پایانی اسماعیلی‌فر توانست هوادار را در اصفهان شکست دهد. تیم محرم نویدکیا با شکست‌هایی که در نیم‌فصل اول خورده دیگر هیچ فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد. اگر سجاد شهباززاده به اندازه هفته گذشته روی فرم باشد و سپاهان به اندازه نمایش زیبایش گل بزند، تکرار پیروزی دور رفت دور از دسترس اصفهانی‌ها نیست. هوادار هفته گذشته پیکان را برد و بعد از ۳باخت متوالی به یک ۳امتیاز روحیه‌بخش رسید.

مس - فولاد؛ طریقه چهارم‌شدن

فولاد که در نیم‌فصل اول از کمبود بازیکن رنج می‌برد، با خریدهای پرتعداد و باکیفیتش در پنجره زمستانی به میدان رقابت برگشته تا جایگاه خوبش در دو سه فصل اخیر را دوباره پس بگیرد. جایگاه مدنظر فولاد دقیقا همین جایی است که مس رفسنجان نشسته و برای پایین کشیدن این تیم شگفتی‌ساز، بردن دوئل 6امتیازی امروز کاملا ضروری است. مس با بیشترین گل زده واقعی در فصل جاری، صاحب بهترین خط حمله لیگ است و آقای گل حال حاضر مسابقات هم در خط حمله این تیم می‌درخشد. جالب است که بازی رفت 2تیم را فولاد برده و تنها پیروزی عبدالله ویسی قبل از ترک فولاد مقابل همین تیم مس به‌دست آمده است.

در سایر بازی‌های این هفته نساجی مازندران و گل‌گهر بازی جالبی را در مشهد برگزار خواهند کرد. ساکت الهامی فصل گذشته در روز آخر مقام چهارم را از چنگ قلعه‌نویی در آورد و امسال هم گل‌گهر را از جام‌حذفی بیرون کرد. ‌نفت آبادان هم امروز در شیراز به مصاف فجرسپاسی می‌رود تا انتقام شکست 2بر صفر بازی رفت را بگیرد. آبادانی‌ها در 4هفته اخیر دقیقا به اندازه صدرنشین لیگ امتیاز گرفته‌اند؛ 12امتیاز از 4برد متوالی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج