اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۴۸۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نکونام: باید خط حمله مس را کنترل کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم، ولی می‌دانیم مقابل آن‌ها با چه برنامه و ایده‌ای بازی کنیم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ‌سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان گفت: از تیم خوب مس رفسنجان شناخت کافی داریم. به هر حال با دیدن بازی‌هایی که انجام داده‌اند، توانستیم نقاط ضعف و قدرت‌شان را شناسایی کنیم. مس تیم خوب و قابل احترامی است، مخصوصاً در بخش هجومی که خیلی خوب و عالی کار می‌کند. با توجه برنامه‌ریزی که برای حضور در لیگ برتر از سه سال قبل داشته‌اند و پس از آن نیز با توجه به ثباتی که در برنامه‌ریزی، کار و هزینه‌ای که برای تیم‌شان انجام می‌دهند، مس تیم قابل احترامی به شمار می‌آید. امیدوارم این روند را همینطور ادامه داده و موفق باشند.

سرمربی فولاد اضافه کرد: در بحث فنی نیز می‌دانیم که تیم مس رفسنجان زمانی که بازی مستقیم انجام می‌دهند، بازیکنان خط حمله آنها خطرناک هستند و باید بتوانیم نفرات خط حمله آنها را کنترل کنیم و در ادامه بتوانیم از نقاط ضعفی که از آنها شناسایی کرده‌ایم، به این تیم ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا برای هر دو تیم، سخت است و می‌دانیم که آنجا باید با چه برنامه و ایده‌ای بازی کنیم. قطعاً برای هر دو تیم، دیدار سختی خواهد بود. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و عملکرد خوب، بتوانیم دست پر از سرچشمه برگردیم.

نکونام در پایان گفت: این باعث ناراحتی است که مس رفسنجان با این امکانات و این بستری که فراهم کرده‌اند، استادیوم‌شان آماده نیست و نمی‌توانند در شهر خودشان میزبان باشند. امیدوارم این مشکل نیز زودتر برطرف شود تا با خیال راحت و میزبانی بهتر پذیرای تیم‌های دیگر باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج