۱۱۹۵۱۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شایعه جدید نقل‌وانتقلات؛ امباپه به آنفیلد می‌رود؟

بنظر می‌رسد نظر امباپه درباره انتقال به مادرید تغییر کرده و ممکن است شاگرد کلوپ در لیورپول شود.

فوتبالی: بنظر می‌رسد نظر امباپه درباره انتقال به مادرید تغییر کرده و ممکن است شاگرد کلوپ در لیورپول شود.

لیورپول به‌صورت ناگهانی در مسیر جذب امباپه قرار گرفته‌است و ستاره پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد آنفیلد را به سانتیاگو برنابئو ترجیح دهد.

به نقل از نشریه اسپانیایی SPORT، رئال مادرید مدت‌هاست که در انتظار امضای قرارداد با بازیکن ۲۳ ساله فرانسوی قرار دارد و امباپه نیز قصد تمدید قرارداد با باشگاه فعلی خود را ندارد. کهکشانی‌ها حتی در تابستان قبل نیز پیشنهادی برای جذب امباپه، یک فصل قبل از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن، به این باشگاه ارائه کردند که با موافقت طرف پاریسی همراه نشد. در آن زمان امباپه برای پوشیدن لباس ۵ رئال مادرید، به عنوان میراث زیدان در رئال‌مادرید، لحظه‌شماری می‌کرد.

اما اکنون، با اخبار منتشرشده، ادعا می‌شود که همه‌چیز تغییر کرده‌است و امباپه پس از عملکرد درخشانش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، نظرش درباره انتقال به مادرید تغییر کرده‌است. در شرایطی که محمد صلاح، بر سر تمدید قرارداد با لیورپول به‌مشکل خورده است، ممکن است جانشینش از پاری‌سن‌ژرمن بیاید.

از دست دادن امباپه ضربه بسیار مهلکی برای رئال مادرید خواهدبود، رئالی که مدتهاست در انتظار جذب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ است و در این مسیر قید بسیاری از مهاجم‌های بزرگ اروپا مانند ولاهوویچ را زده است. رئال مادرید در سمت راست خط حمله دچار مشکل است و وینیسیوس جونیور در ترکیب رئال مادرید در سمت چپ خط حمله ایفای نقش می‌کند، به‌همین دلیل مادریدی‌ها احتمالا امباپه را در سمت راست خط‌حمله لازم دارند.

این مهاجم فرانسوی از روزهای اولیه حضورش در پی‌اس‌جی بازی‌های زیادی در سمت راست خط‌حمله انجام نداده‌است. این درحالی است، که در لیورپول نیز با توجه به حضور ژوتا و جذب لوئیس دیاز در زمستان، احتمالا درصورت جدایی صلاح آن‌ها امباپه را برای سمت راست خط‌حمله در نظر دارند.

امباپه به زبان انگلیسی تسلط دارد، به این معنی که اگر به لیورپول برود مشکلی با زبان آن کشور نخواهد داشت. وقتی از این مهاجم درمورد آینده‌اش سؤال شد، از پاسخ شفاف امتناع کرد. پس از پیروزی سه‌شنبه شب مقابل رئال مادرید، گفت: "من برای پاری سن ژرمن، یکی از بهترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنم" و انکار کرد که چه‌مقصدی را برای بازی در فصل آینده انتخاب کرده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج