۱۱۹۵۱۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سانتافه فدراسیون زیر پای عزیزی خادم بعد از عزل

دیروز و پس از عزل شهاب الدین عزیزی خادم در جلسه هیات رییسه، او با عصبانیت مرکز تیم‌های ملی را ترک کرد. ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن خودروی سانتافه‌ای نشان داد شد که با سرعت پیچ مقابل ورودی مرکز ملی فوتبال را دور زد و کسی که ویدیو را گرفته بود روی ویدیو گفته بود که این سانتافه متعلق به خود عزیزی خادم است.

فوتبالی: دیروز و پس از عزل شهاب الدین عزیزی خادم در جلسه هیات رییسه، او با عصبانیت مرکز تیمهای ملی را ترک کرد. ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن خودروی سانتافه ای نشان داد شد که با سرعت پیچ مقابل ورودی مرکز ملی فوتبال را دور زد و کسی که ویدیو را گرفته بود روی ویدیو گفته بود که این سانتافه متعلق به خود عزیزی خادم است.

البته گزارشگر این ویدیو که ظاهرا متعلق به یکی از سایتهای منتقد عزیزی خادم بود نمی دانست که این سانتافه متعلق به عزیزی خادم نیست و متعلق به فدراسیون فوتبال است و باید در روزهای آینده سانتافه را به فدراسیون فوتبال پس بدهد.

البته ماجرای این سانتافه جالب است. ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی اسبق فدراسیون فوتبال، خودروی مورانوی آجری رنگ فدراسیون فوتبال که زیر پای کارلوس کی روش بود را خرید و فدراسیون در آن زمان پولی روی پول فروش مورانوی کارلوس کی روش گذاشت و برای فدراسیون فوتبال سانتافه خرید که زیر پای سرپرست فدراسیون و در نهایت عزیزی خادم رفت. البته دیروز عزیزی خادم راننده سانتافه نبود و روی صندلی شاگرد نشسته بود.

سانتافه فدراسیون زیر پای عزیزی خادم بعد از عزل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج