۱۱۹۵۲۸۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

روز‌های بد فکری، سولدو و محرم

محرم نویدکیا که بازیکنان خوبی در اختیار دارد این فصل نتوانسته مانند فصل گذشته با سپاهان در کورس قهرمانی نتایج خوبی بگیرد و با تساوی دیروز مقابل تیم متوسط هوادار فاصله این تیم با صدر جدول به ۱۱ امتیاز افزایش یافت تا هوادارانش تقریبا از قهرمانی ناامید شوند.

فرهیختگان: در مسابقات هفته هجدهم برخی از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و این مساله باعث شد انتقادهای گسترده‌ای به کادر فنی تیم‌های مذکور صورت بگیرد. بدترین وضعیت مربوط به نفت مسجدسلیمان است که از زمان حضور محمود فکری نتایج ضعیفی کسب کرده و در جدال با تیم ته‌جدولی پدیده که در این فصل هیچ بردی به دست نیاورده بود هم شکست خورد.

این سومین شکست متوالی محمود فکری در تیم جدیدش بود. البته با احتساب دیدار جام حذفی باید به چهار شکست پیاپی اشاره کنیم. شکست به پدیده باعث شد هم تیم مشهدی اولین برد این فصلش را جشن بگیرد و هم فاصله‌اش با نفت مسجدسلیمان در قعر جدول با سه امتیاز کاهش یابد. فکری بعد از روزهای بدی که در استقلال داشت حالا در مسجدسلیمان هم تبدیل به گزینه‌ای نامحبوب شده که خواستار جدایی‌اش هستند.

اوضاع در تبریز هم دست‌کمی از مسجدسلیمان ندارد. تراکتور این فصل نتایج خوبی نگرفته و دیروز هم در تبریز بازی را به استقلال واگذار کرد تا همچنان در رده سیزدهم بماند و جزء گزینه‌های سقوط لقب بگیرد. تبریزی‌ها که تا همین چند سال پیش معمولا یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودند امید زیادی داشتند که با سولدو نتیجه بگیرند و از بحران خارج شوند اما این مرد کرواتی هم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و بعد از باخت به استقلال هم موج جدیدی از انتقادها علیه او صورت گرفت و هواداران تراکتور خواستار اخراج او شدند. آنها البته همانند مسجدسلیمانی‌ها فقط علیه سرمربی خود موضع نگرفته‌اند و از مدیران باشگاه نیز به‌شدت گله‌مند هستند و همانند ماه‌های اخیر علیه محمدرضا زنوزی به تندی موضع‌گیری کرده‌اند.

در اصفهان هم دوباره اوضاع تا حدی بحرانی شده است. محرم نویدکیا که بازیکنان خوبی در اختیار دارد این فصل نتوانسته مانند فصل گذشته با سپاهان در کورس قهرمانی نتایج خوبی بگیرد و با تساوی دیروز مقابل تیم متوسط هوادار فاصله این تیم با صدر جدول به ۱۱ امتیاز افزایش یافت تا هوادارانش تقریبا از قهرمانی ناامید شوند. آنها می‌گویند اگر کمیته انضباطی ۷ امتیاز از گل‌گهر کسر نمی‌کرد و ۳ امتیاز به سپاهان نمی‌داد این تیم اکنون در رده پنجم قرار داشت و برای کسب سهمیه هم به مشکل می‌خورد! آنها البته درخصوص نویدکیا اجماع ندارند و کاپیتان محبوب سال‌های نه‌چندان دور طلایی‌پوشان همچنان حامیانی بین اصفهانی‌ها دارد. با این حال کفه منتقدان به نظر سنگین‌تر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دردسپاهان محرم نیست آقای ساکت بایدبارو بندیلشوجمع کنه وازاین فوتبال بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج