۱۱۹۵۴۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لبخند یزدانی و مرادمند در آخرین روز معافیت

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن خبرساز استقلال در روزهای گذشته بوده‌اند. این دو مدافع که بحث بر سر پایان مجوز قانونی‌شان برای نرفتن به خدمت سربازی در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته، همچنان در تمرینات استقلال حضور دارند.

ورزش سه: سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن خبرساز استقلال در روزهای گذشته بوده‌اند. این دو مدافع که بحث بر سر پایان مجوز قانونی‌شان برای نرفتن به خدمت سربازی در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته، همچنان در تمرینات استقلال حضور دارند.

بر اساس قوانین مرادمند و یزدانی تا اول اسفند مجوز بازی کردن در لیگ برتر را بدون رفتن به سربازی دریافت کرده‌اند و این روزها مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر این مجوز را تمدید کنند و بتوانند از این دو بازیکن در ادامه مسابقات هم استفاده کنند.

لبخند یزدانی و مرادمند در آخرین روز معافیت

باشگاه استقلال روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در خصوص وضعیت خدمت سربازی مرادمند و یزدانی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد اما تا این لحظه اتفاق جدیدی نیفتاده است.

با این حال مرادمند و یزدانی بدون توجه به شایعات با روحیه بالا در تمرینات شرکت می‌کنند. این دو بازیکن در تمرین امروز 30 بهمن ماه که به‌نوعی در آخرین مجوز، آخرین روز آنها برای استفاده از معافیت است، حاضر بودند و همپای سایر شاگردان فرهاد مجیدی به تمرین پرداختند.

لبخند یزدانی و مرادمند در آخرین روز معافیت

قرار است تا قبل از دیدار استقلال مقابل فجرسپاسی مسئولان باشگاه آبی‌پوش آخرین تلاش‌هایشان را انجام بدهند و به نظر می‌رسد آنها بتوانند حداقل یک پنجره دیگر مجوز استفاده از مرادمند و یزدانی را بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج