۱۱۹۵۴۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قدوس- آرسنال؛ چقدر حیف دیر آمدی!

ستاره ایرانی برنتفورد در حضور کوتاه مدت و تعویضی خود مقابل آرسنال نمایش درخشانی داشت و تنها گل تیمش را ساخت.

ورزش سه: در ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که برای دومین مسابقه پیاپی سامان قدوس را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه امارات لندن مهمان آرسنال رده ششمی بود.

شاگردان آرتتا در نیمه اول فوق‌العاده ظاهر شدند و با وجود اینکه مالکیت توپ عجیب ۸۰ درصدی را در اختیار داشتند و ۱۶ موقعیت با زدن دو شوت در چارچوب ایجاد کردند، اما در زدن ضربه نهایی و گلزنی بی‌دقت بودند تا بدون گل زده مقابل برنتفورد به رختکن بروند.

آرسنال مزد بازی خوب خود را در دقیقه ۴۸ گرفت؛ جایی که الکساندر لاکازت از میانه زمین با پاس در عمق تماشایی توپ را به امیل اسمیت رساند تا این بازیکن با حرکت پا به توپ تا محوطه جریمه برنتفورد و یک شوت فنی تماشایی گل اول بازی را به ثمر رساند و توپچی‌های لندن را پیش بیاندازد.

در دقیقه ۷۹ اشتباه مدافع برنتفورد در دفع توپ موجب شد تا شاگردان آرتتا ضد حمله همه جانبه‌ای تدارک ببینند که این موقعیت جدی با پاس در عمق توماس پارتی به سمت چپ و شوت محکم بوکایو ساکا تبدیل به گل دوم این تیم مقابل یاران قدوس شد.

برنتفورد که در لحظات پایانی چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقیقه ۸۴ سامان قدوس را به ترکیب خود اضافه کرد و پس از ورود این ستاره ایرانی به زمین، نمایش آنها بهتر شد و توانستند علاوه بر زدن یک گل مقابل آرسنال، دو موقعیت جدی دیگر هم تدارک ببینند.


سامان قدوس در لحظات تلف شده قصد داشت با سرعت بالای خود به سمت محوطه جریمه آرسنال برود که با یک خطای فنی سرنگون شد که این ضربه ایستگاهی با سانتر خطرناک این ستاره ایرانی و دفع توپ ناقص مدافعان آرسنال به ویتالی یالنت، دیگر بازیکن تعویضی برنتفورد رسید ولی ضربه او پس از اصابت به کریستوفر آیر مقابل پای کریستین نورگارد افتاد تا این هافبک دانمارکی گل اول برنتفورد را به ثمر رساند؛ هرچند کمک داور ویدئویی یک دقیقه برای بازبینی این گل و اعلام عدم آفساید، زمان بازی را گرفت.

پس از گل اول برنتفورد، این تیم در لحظات پایانی هم یک حمله سریع تدارک دید ولی توپ از زیر پای قدوس در رفت و در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده داور مسابقه سوت پایان را به صدا درآورد تا آرتتا به همراه دستیاران خود خوشحالی کند.

آرسنال با کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل برنتفورد ۴۲ امتیازی شد ولی بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به وستهم به رده پنجم صعود نکرد و در جایگاه ششم جدول جدول لیگ برتر انگلیس ایستاد و یاران قدوس هم با این باخت ۲۴ امتیازی و در رتبه چهاردهم ماندند.

سامان قدوس که پیش از این یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل در لیگ جزیره داده بود، در حضور کوتاه مدت و تعویضی خود مقابل آرسنال پانزدهمین بازی فصل خود را انجام داد و توانست روی یک گل تاثیرگذار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج