۱۱۹۵۷۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رمزگشایی از مکالمه شهریار و محرم هنگام تعویض

یکی از اتفاقات خبرساز دیدار هوادار و سپاهان در ورزشگاه دستگردی اکباتان تعویض شهریار مغانلو بود.

ورزش سه: پیش از هفته هشتم و مصاف با گل‌گهر بود که محرم نویدکیا تصمیمی دشوار را عملی کرد و پس از اینکه دو مهاجم اصلی تیمش نتوانستند طی هفت هفته ابتدایی عملکرد خوبی داشته باشند، مقابل تیم امیرقلعه‌نویی با توجه به دبل شهریار مغانلو مقابل نساجی مازندران تصمیم گرفت از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند و برای اولین مرتبه سجاد شهباززاده روی نیمکت نشست.

با وجود این تغییر اساسی که نویدکیا انتظار داشت تاثیرات مثبت و محسوسی در عملکرد خط هجومی تیمش داشته باشد، دیدار برابر گل‌گهر با شکست خاتمه پیدا کرد تا در بازی‌های آینده نویدکیا تصمیم به استفاده از سجاد به جای شهریار در ترکیب اصلی بگیرد و مقابل استقلال هم برای اولین مرتبه این شهباززاده بود که با نیمکت نشینی کارش را آغاز کرد. این تصمیم سخت باز هم نتیجه‌ای جز شکست در پی نداشت تا در مصاف با پرسپولیس در اراک شاهد عجیب‌ترین تصمیم کادر فنی سپاهان باشیم؛ جایی که هم سجاد و هم شهریار با نیمکت نشینی کارشان را آغاز کردند و اگرچه این دو برای نجات تیم‌شان از شکست در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

درنهایت بار دیگر محرم نویدکیا به استفاده همزمان از دو مهاجم خود روی آورد و در هفته‌های آخر پیش از تعطیلات زمستانی و همین‌طور دو هفته اخیر پس از شروع دوباره مسابقات شاهد حضور همزمان شهریار و سجاد بوده‌ایم.

این تغییرات متوالی طی هجده هفته اخیر با چالش‌های خاص خود نیز برای محرم نویدکیا همراه بوده است. او حتی گاهی شاید برخلاف میل باطنی‌اش یکی از این دو بازیکن را برای بهبود عملکرد تیمش نیمکت نشین کرده و در سوی مقابل هم اگر شهباززاده به‌عنوان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و مغانلو به‌عنوان یکی از آماده‌ترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته، از این وضعیت ناراحت نشوند، غیرطبیعی است.

پس از همکاری خوبی که شهریار و سجاد در مصاف با نفت مسجد سلیمان داشتند و گل دوم هم با پاس دقیق شهباززاده برای مغانلو به‌دست آمد، مقابل هوادار نیز شاهد حضور همزمان این دو مهاجم بودیم، ولی در روزی که سپاهان بدترین عملکرد خود را طی دوران حضور نویدکیا داشت و بازیکنان این تیم حتی یکبار هم موفق نشدند به دروازه حریف شوت نزدند، این شهریار بود که در نیمه دوم توسط نویدکیا تعویض شد؛ تعویضی که همچنان خبرساز است.

دقایقی پیش از تعویض شهریار مغانلو، این بازیکن به دلیل ضربه‌ای که به سفید رانش وارد شده بود، روی زمین افتاد تا نویدکیا که معمولا در همین دقایق از مسابقه (٣٠ دقیقه مانده تا پایان بازی) یکی از دو مهاجم هدف خود را بیرون می‌کشید، اینبار شهریار را در روزی که عطش زیادی برای گلزنی داشت، از زمین بیرون بکشد.
تا اینجای ماجرا اتفاقاتی بوده که معمولا در هر مسابقه سپاهان از ابتدای فصل شاهدش بوده‌ایم، اما این تعویض کمی متفاوت بود و شهریار مغانلو در حالی جای خود را به محمدرضا حسینی داد که تا فاصله نشستن روی نیمکت مکالمه‌ای با محرم نویدکیا داشت؛ مکالمه‌ای دوستانه که او در این گفت‌وگو به سرمربی جوان سپاهان حرف جالبی با این محتوا زد:« ای کاش می‌گذاشتی در زمین بمانم و بیشتر برایت بِدَوَم.»
با وجود توضیحات شهریار پس از تعویض، محرم نویدکیا مهاجم تیمش را پس از مصدومیتی که برایش ایجاد شد از زمین بیرون کشید تا هم نفس تازه‌ای به تیمش بدهد و هم مغانلو را برای بازی‌های آینده حفظ کرده باشد، ولی هنوز مسابقه تمام نشده بود که شایعات زیادی در رابطه با این تعویض و محتوای گفت‌وگوی شهریار و محرم نویدکیا در فضای مجازی منتشر شد. شایعاتی که برخی از سوی رقبای سپاهان برای ایجاد حاشیه جان گرفته بود و در جبهه مقابل اصفهانی‌ها حمایت از تیم خود را در پیش گرفتند و همچنان نیز این حواشی ادامه دارد.

سپاهان در تهران مقابل هوادار دو امتیاز بسیار حساس و تعیین کننده را از دست داد؛ دو امتیازی که سبب شد محرم نویدکیا از کمرنگ شدن شانس تیمش برای قهرمانی و تعقیب استقلال و پرسپولیس حرف بزند، اما این مسابقه نکات دیگری نیز برای سپاهان و نویدکیا داشت و آن هم اینکه بازیکنان این تیم سرمربی جوان تیمشان را دوست دارند و همین موضوع می‌تواند نقطه قابل اتکایی برای زردپوشان اصفهانی و بازگشت‌شان به روزهای خوب نیمه دوم فصل گذشته باشد. البته اگر کادر فنی سپاهان هم بتواند هر چه زودتر در مورد آرایش بازیکنان بهترین تصمیمات را در ١٢ هفته باقی‌مانده و همین‌طور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج