۱۱۹۵۸۰۷
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

چرا اوانیلسون عاشق مهدی طارمی است؟

دور کردن توپ از مدافع حریف، یک استارت سریع و پاس گل تماشایی کاری بود که ستاره ایرانی پورتو برای رسیدن تیمش به سه امتیاز انجام داد.

ورزش سه: مهدی طارمی هر بازی یک شیوه جدید از گلزنی، پنالتی گرفتن یا دادن پاس گل را در لیگ برتر پرتغال به نمایش می‌گذارد، در هر مسابقه به یک شکل رد پایی از خود در حداقل یکی از گل‌های پورتو دارد که این عملکردش موجب شده تیمش هم با خیال راحت صدرنشین باشد.

ستاره ایرانی پورتو پس از نمایشی که هفته قبل در مهم‌ترین بازی فصل لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون داشت و نقش مهمی در شکست‌ناپذیری تیمش و گرفتن یک امتیاز در راه رسیدن به قهرمانی ایفا کرد، یکشنبه شب هم در تقابل با موریرنسی شکل جدیدی از توانایی‌های خود را نشان داد و کیفیت اروپایی خود را به رخ کشید.

چرا اوانیلسون عاشق مهدی طارمی است؟

مهدی طارمی که در بازی رفت مقابل موریرنسی بیشترین نقش را در برد ۵ بر صفر تیمش داشت و علاوه بر گرفتن یک پنالتی و گل کردن آن، روی دو گل دیگر پورتو نقش داشت و یک گل مردود هم به ثمر رساند، اما علاوه بر این‌ها، به یک شکل عجیب و غریب و پرتاب کردن خود به سمت دروازه حریف، یک موقعیت غیرممکن را تبدیل به گل کرد و یکشنبه شب نیز در بازی برگشت، بازهم ۳ امتیاز را در تقابل با همین تیم برای تیمش رقم زد.

تیم فوتبال پورتو در حالی که برخلاف دیدار اخیرش در لیگ اروپا مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال مقابل موریرنسی رده هفدهمی قرار گرفت و در نهایت به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.

طارمی که بیشترین پاس گل این فصل پورتو را داده بود، در دیدار مقابل موریرنسی هم تنها گل تیمش را ساخت که حرکت و پاس او به اوانیلسون، زننده گل صدرنشین لیگ پرتغال را شگفت‌زده کرد.

مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۴۰ دیدار مقابل موریرنسی، توپ مُرده در سمت چپ زمین را از مقابل پای مدافع حریف دزدید و با دور کردن توپ از بازیکن مقابل‌اش به سمت محوطه جریمه، یک استارت سریع و در نهایت یک پاس در عرض تماشایی که سه مدافع و گلر موریرنسی را فریب داد، اوانیلسون را در فرصت عالی گذاشت تا این بازیکن گل سه امتیازی پورتو را بزند.

اوانیلسون که تبدیل به زوج همیشگی طارمی در پورتو شده و همراه با او نیمکت‌نشین و فیکس می‌شود، پس از باز کردن دروازه موریرنسی و زدن نوزدهمین این فصل به مهدی طارمی که پاس گل را داده بود، اشاره کرد و هم‌تیمی ایرانی خود را در آغوش گرفت.

مهاجم برزیلی پورتو که در تلاش برای کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر پرتغال است، از حرکت تماشایی و پاس گل مهدی طارمی برای او شگفت‌زده شد و از دیگر بازیکنان پورتو خواست تا دور مهاجم ایرانی به خوشحالی بپردازند و گلی که زد را تقدیم طارمی کرد.

تیم فوتبال پورتو با برد یک بر صفر مقابل موریرنسی ۶۳ امتیازی شد تا فاصله ۶ امتیازی خود با اسپورتینگ لیسبون رده دومی را حفظ کند و قاطعانه در صدر جدول لیگ برتر پرتغال بماند؛ جایگاهی که مطمئنا بدون درخشش مهدی طارمی که ۱۲ گل در این فصل زده و ۸ پاس گل داده، به دست نمی‌آمد.

مهدی طارمی سال گذشته آمار فوق‌العاده ۱۶ گل و ۱۱ پاس گل در ۳۴ مسابقه لیگ برتر پرتغال را داشت و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ هم با سرعت به دنبال این است تا عملکرد بهتری(حتی از قبل) به نمایش بگذارد تا قهرمانی را همراه تیمش به دست بیاورد و البته یک انتقال مهم را در پایان فصل تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      بازم شما لنگیها از یه شادی گل مجسمه عشق درست کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی دلتون میخواست یکی از اسطوره های پرسپولیسی رو میداشتین نه ؟؟؟؟

    • بدون نام

      موفق باشی میتی جون

    • عباس..

      طارمی باهوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج