اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۵۸۲۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

۳۲۰ میلیارد از بورس در انتظار پرسپولیس

گفته می‌شود با توجه به قیمت‌گذاری صورت گرفته روی باشگاه پرسپولیس چنانچه ۱۰ درصد سهام در اختیار مردم قرار بگیرد و این سهام خریداری شود مبلغی بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد که البته این باشگاه باید به فکر سود‌ده کردن شرکت و بالا بردن ارزش این سهام برای خریداران باشد.

فرهیختگان: تیم پرسپولیس امسال رقابت تنگاتنگی را با استقلال در صدر جدول برای تصاحب جام قهرمانی دارد و برای کسب ششمین قهرمانی هنوز عقب نکشیده است. این رقابت در‌حالی با عقب‌ماندن دیگر مدعیان داغ است که اخبار ریز و درشتی از این باشگاه پرطرفدار به گوش می‌رسد. روزنامه «فرهیختگان» نگاهی انداخته به تازه‌ترین اتفاقات و اقدامات رخ داده در باشگاه پرسپولیس. به‌نظر می‌رسد تلاش‌های رضا درویش برای رساندن کشتی پرسپولیس به ساحل آرامش، پشت امواج سنگین حاشیه‌ها پنهان مانده است! بد نیست شما هم خواننده این گزارش تازه از عملکرد سرخ‌های پایتخت در روزهای اخیر باشید.

یحیی مهاجم خارجی جدید معرفی نکرده است

با اینکه نام چند مهاجم خارجی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که نام هیچ بازیکنی برای حضور در پرسپولیس مطرح نشده و هنوز انتخابی در این مورد صورت نگرفته است. باشگاه پرسپولیس چندی قبل مذاکراتی را با «آرتم آناتولیویچ کراوتس»، مهاجم اوکراینی و «ژائو پدرو پریرا داسیلوا»ی پرتغالی انجام داد. یحیی گل‌محمدی روی حضور این دو بازیکن در تمرین پرسپولیس نظر مثبت داشت اما مهاجم اوکراینی علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران از خود نشان نداد و مهاجم پرتغالی هم که آماده سفر به تهران بود به‌خاطر قوانین لیگ ایران در جذب بازیکن خارجی امکان حضور در پرسپولیس را پیدا نکرد. حال باشگاه تاکید می‌کند که هنوز هیچ مهاجم خارجی‌ای از سوی گل‌محمدی به باشگاه معرفی نشده و نام‌های مطرح‌شده اصلا در لیست خرید پرسپولیس حضور ندارند. باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آینده نام کدام مهاجم آزاد که از نظر فنی در شرایط خوبی باشد از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح خواهد شد.

تکذیب درخواست مالی بالای گوچی

چند روزی است که خبر احتمال مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم‌ملی منتشر شده است. البته دوری چند‌ماهه این فوتبالیست گلزن از میادین باعث شد تا گل‌محمدی نسبت به این انتقال با احتیاط عمل کند. در این میان گفته شد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مذاکره کرده و از نظر مالی با او به توافق نرسیده است. در این مورد باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کند که هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن نداشته که بخواهد بحث مالی با او داشته باشد. البته باشگاه احتمال صحبت کردن خود یحیی با این بازیکن را نادیده نگرفته، اما تاکید دارد مذاکره‌ای با این بازیکن از طرف باشگاه صورت نگرفته است.

35 درصد دریافتی به همراه پاداش نیم‌فصل

درویش از روزی که به پرسپولیس آمد با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شد، اما ظاهرا توانسته بر بخشی از این مشکلات فائق آید و خیال بازیکنان را از نظر مالی تا حدود زیادی راحت کند. گفته می‌شود او تا اینجای کار ۳۵ درصد قرارداد این فصل بازیکنان را به آنها پرداخت کرده و مبلغ پاداش بازی‌های این تیم تا نیم‌فصل را هم پرداخت کرده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیریت این باشگاه در تلاش است تا پیش از دربی بخشی دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کند تا سرخ‌پوشان با خیالی آسوده برای دیدار با رقیب و همین‌طور برگزاری مراسم عید نوروز آماده شوند. درویش ظاهرا عزمش را جزم کرده تا به این شکل حاشیه‌ها را از بازیکنان و تیمش دور نگه دارد.

کارگزار ماه به ماه پول می‌دهد؟

درحالی که کارگزار این فصل باشگاه پرسپولیس عزمش را جزم کرده تا هیچ اطلاعاتی از نحوه همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم ارائه نکند، اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که ظاهرا این کارگزار قرار است ماه به ماه مبلغی را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند تا این باشگاه در طول ادامه رقابت‌ها مشکل مالی نداشته باشد. البته باشگاه هم نمی‌گوید چه مبلغی قرار است ماه به ماه به حساب پرسپولیس واریز شود، اما این روند قرار است تا پایان فصل ادامه پیدا کند. گفتنی است کارگزار باید تا پایان فصل رقمی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند و اگر این کار را ماه به ماه انجام دهد به‌نظر می‌رسد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس به‌طور کلی برطرف خواهد شد.

شانس 320 میلیاردی پرسپولیس در بورس

هنوز هیچ تحلیل اقتصادی‌ای از نحوه فروش ۱۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس ارائه نشده است، اما برخی از نزدیکان پرسپولیس از شانس ۳۲۰ میلیارد تومانی پرسپولیس در فروش این ۱۰ درصد از سهام خبر می‌دهند. گفته می‌شود با توجه به قیمت‌گذاری صورت گرفته روی باشگاه پرسپولیس چنانچه ۱۰درصد سهام در اختیار مردم قرار بگیرد و این سهام خریداری شود مبلغی بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد که البته این باشگاه باید به فکر سود‌ده کردن شرکت و بالا بردن ارزش این سهام برای خریداران باشد. باید منتظر باشیم و ببینیم تحلیل دقیق اقتصادی این واگذاری سهام به چه شکل خواهد بود.

پرسپولیس به‌دنبال کاهش رقم طلب رادو

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان سابق پرسپولیس بالاخره تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود و البته برای دریافت طلبش از این باشگاه شکایتی هم به فیفا ارسال کند. از باشگاه پرسپولیس خبر رسید واحد حقوقی در‌حال تهیه اسنادی است که بتواند به کمک آن بخشی از مبلغ طلب این بازیکن را کاهش دهد و پرداختی کمتری به این بازیکن داشته باشد. ظاهرا در پرونده شکایت استوکس هم معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس توانسته بود بخشی از طلب این بازیکن را که زمان بسیار کمی برای پرسپولیس بازی کرده بود، کاهش دهد. حال این امیدواری هم وجود دارد که باشگاه پرسپولیس بتواند جهت گرفتن جلوی ضرر بیشتر مبلغ درخواستی رادو را کاهش دهد!

درویش دیده نشد

اگر نگاهی به اتفاقات زمان مدیریت رضا درویش در پرسپولیس بیندازیم می‌بینیم در این مدت کوتاه اتفاقاتی هم رخ داده که باعث امیدواری هواداران این تیم شود. پرداخت بخشی از طلب بازیکنان، حل مشکل زمین تمرین، جذب رامین رضاییان و احمد گوهری، توافق با کارگزار و فعال کردن اسپانسر این فصل در‌جهت تزریق پول به‌حساب باشگاه و دلگرمی دادن به یحیی گل‌محمدی برای ادامه کار در لیگ برتر اتفاقاتی بوده که در زمان مدیریت درویش رخ داده است. به‌نظر می‌رسد به‌خاطر حاشیه‌های زیادی که در این مدت وجود داشته این تلاش‌های درویش خیلی به چشم نیامده است. باید دید این روند توسط درویش حفظ خواهد شد یا باز هم حاشیه‌ها بر مسائل دیگر سایه خواهد انداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمرا خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج