adexo3
۱۱۹۶۱۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسینی: نباید فریب جایگاه تراکتور را بخوریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بعد از برد هفته قبل سعی کردیم بازیکنان رابرای این بازی خوب ریکاوری کنیم.

خبرگزاری فارس: مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز اظهار داشت: بعد از برد هفته قبل سعی کردیم بازیکنان را برای این بازی خوب ریکاوری کنیم. تراکتور اگرچه جایگاهش در جدول خوب نیست اما به بازیکنانم گفته ام نباید فریب این جایگاه را بخوریم.

سرمربی پیکان افزود: اگر تراکتور موقعیت خوبی در جدول ندارد، اما می‌تواند همیشه کارهای بزرگی انجام بدهد. بازیکنانی دارد که می‌تواند نتیجه بازی را با خلاقیت و توانایی فنی خود تغییر بدهند. اگر در بازی فردا تمرکز خوبی نداشته باشیم و انرژی خوبی نگذاریم می‌تواند برای ما خیلی مشکل‌ساز شود و از این قضیه ضربه بخورد. باید بدانیم با تیمی بازی داریم که می‌تواند خودش را در این وضعیت نجات بدهد. باید با تمرکز و انرژی زیاد مقابل این تیم بازی کنیم.

وی در مورد اینکه پیکان رکورد عجیبی دارد و در خانه پیروز نمی‌شود اما در خارج از خانه به پیروزی می‌رسد و دلیل این چیست، گفت: این مسئله دلایل متعددی دارد که اکنون جایش نیست در موردش صحبت کنم. اما ما هم به دنبال این قضیه هستیم که در بازی‌های خانگی بهتر نتیجه بگیریم چون وقتی در خانه پیروز نمی‌شویم فشار زیادی روی تیم وارد می‌شود. امیدوارم بازیکنان ما تجربه کامل را کسب کرده باشند.

حسینی در خصوص دلیل تغییر داور مسابقه فردا با تراکتور که گفته می‌شد حمید حاج ملکی است، چیست، گفت: نمی‌دانم دلیل تغییر داور چه بوده است؟ اما امیدوارم داوری که انتخاب شده با کمترین خطا بازی را قضاوت کند. دلیل تغییر داور رانمی‌دانم سؤال ما همین است که چرا داور را ۴۸ ساعت قبل از بازی تغییر می‌دهند؟ نمی‌دانم دلیلش چیست.

وی در مورد اینکه بحث خدمت سربازی بازیکنان در این روزها خیلی مطرح است و ظاهرا در تیم‌های دیگر برخی بازیکنان مشکل سربازی دارند گفت: این مسئله فقط در فوتبال ایران وجود دارد. باید ببینیم در فوتبال حرفه‌ای دنیا چه می‌کنند ما هم همین کار را انجام بدهیم.در دنیا هیچ تیم نظامی نیست اگر تیم نظامی دارند باید ببینیم راهکار آنها چیست چون من آدم متخصصی در این زمینه نیستم که بتوانم نظر کارشناسی بدهم. باید ببینیم در فوتبال دنیا چه می‌کنند ما هم همان کار را انجام بدهیم.

سرمربی تیم تهرانی در مورد اینکه پیکان شانس کسب سهمیه هم دارد عنوان کرد: بحث در مورد سهمیه گرفتن پیکان تله بزرگی برای تیم ماست. ما تیم خیلی کم‌هزینه‌ای هستیم و بازیکنان جوانی داریم که باید اجازه بدهیم آنها از فوتبالشان لذت ببرند نباید الکی فشار به آنها وارد کنیم. ما دلیلی برای گرفتن سهمیه نداریم.نباید با صحبت گرفتن سهمیه فشار زیادی به تیم وارد کرد. رقبای ما سه چهار برابر ما هزینه کردند.

حسینی در مورد اینکه برخی بازینکنانتان را از دست دادید گفت: اتفاقی است که رخ داده اما آنچه که مسلم است نباید با صحبت از سهمیه روی تیم ما فشار وارد شود. اما امیدوارم بازیکنان ما بتوانند قابلیت‌شان را نشان دهند و بازی خوبی داشته باشند و هدف ما همین است.

وی در مورد تغییر عزیزی خادم و آمدن میرشاد ماجدی به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من نظری ندارم. هر کسی به این فوتبال می‌آید امیدوارم به فوتبال کشور خدمت کند. مردم ما این فوتبال را دوست دارند و امیدورام هر کسی می‌آید موفق شود. مردم با این فوتبال کیف می‌کنند و امیدوارم این مسئله به فوتبال ملی و باشگاه ما تسری پیدا کند.

حسینی در مورد اینکه تصمیمات داور بازی با ذوب‌آهن تأیید شد اظهار داشت: مربیانی که می‌بازند را باید درک کنیم. روی مربیان فشار زیادی است نباید این قضیه را جدی بگیریم. اما باید همدیگر را درک کنیم و به همدیگر کمک و حرفه‌ای‌تر کار کنیم.

به گزارش فارس، حسینی در پایان نشست گفت: به دلیل ترافیک سنگین به خاطر تصادفی که در بزرگراه رخ داده بود دیر به نشست رسیدم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج