۱۱۹۶۲۴۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

چینی: کجای دنیا وسط فصل بازیکن سرباز می‌شود؟

بازیکن اسبق استقلال گفت: با توجه به غیبت ۵ بازیکن استقلال که قابلیت بازی در دفاع را داشتند قطعاً استقلال مقابل فجر سپاسی با دفاع خطی به میدان خواهد رفت.

خبرورزشی: علی چینی درباره صحبت‌های اخیر فرهاد مجیدی درباره غیبت ۵ تن از بازیکنانش در دیدار مقابل فجرسپاسی همچنین موضوع سربازی دو بازیکن اصلی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

وی درباره اینکه آیا خبر دارد استقلال باید در غیاب پنج بازیکنش مقابل فجر سپاسی به میدان برود گفت: قبل از این موضوع باید یک بحث را در رابطه با کل سیستم فوتبال مطرح کنم. اینکه چطور ممکن است وسط مسابقات تیمی که در کورس قهرمانی آن هم در نیم‌فصل دوم قرار گرفته با چنین موضوعی مواجه شود که دو بازیکنش سرباز هستند!

این کارشناس فوتبال افزود: قبل از این هم دیدیم که تیمی مثل گل گهر با بازیکنی قرارداد بسته بود که نمی دانست نباید می‌بسته! حالا هم پرونده دو بازیکن سرباز استقلال مطرح شده است. در فدراسیون چه خبر است؟ اینها همگی از ضعف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و گرنه چطور ممکن است ما تا به امروز نشنیده باشیم که وسط فصل بازیکنی سرباز اعلام شود و او را از همراهی تیمش محروم بدانند؟

پیشکسوت استقلال گفت: این قبیل اتفاقات (سربازی) مربوط به اول فصل است یا حداکثر نیم فصل نه وسط رقابتها! کم‌کم دلایل برکناری عزیزی‌خادم مشخص می‌شود. چون در همه این سالها سابقه نداشته که چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ بدهد. لااقل من از آن بی خبر بوده ام. ولی اینها همه ثابت می‌کند فدراسیون عزیزی‌خادم ناکارآمد بوده. وقتی باشگاه ها با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند یعنی رئیس فدراسیون که حکم پدر خانواده فوتبال ایران را دارد نتوانسته وظایفش را به درستی انجام بدهد.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات تمرین روز دوشنبه و اخراج وریا غفوری گفت: فوتبال یک بازی خشن و پر برخورد است. وقتی شما چنین ورزشی را انتخاب می کنید اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک تان با این موضوع درگیر می شوند. یعنی وقتی دچار شوک عصبی می‌شوید به قول روان‌شناس‌ها باید یک مکث طلایی داشته باشید. چهار یا پنج نفس عمیق بکشید و بعد تصمیم بگیرید.

چینی اضافه کرد: فوتبال کاملا شبیه به یک زندگی است. اصلا فوتبال ورزش نیست بلکه خود زندگی است. فرهاد مجیدی کمی باید کمی در این باره صبر می‌کرد. همان مکث طلایی. شاید ۱۰ دقیقه بعد از عصبانیت وریا، کاپیتان از رختکن بیرون می‌آمد و آن وقت کار را ادامه می‌داد و در نهایت مجیدی با او صحبت می‌کرد تا این غائله اینقدر بزرگ نشود. وریا غفوری بازیکن بزرگی است که بارها در شرایط سخت و با اینکه سن و سالی از او گذشته مرد و مردانه تا آخرین نفس جنگیده. به نظرم کادر مدیریتی با درایت استقلال چه در باشگاه یعنی آقای آجرلو و چه در تیم یعنی فرهاد مجیدی باید این اتفاق را هرچه زودتر پشت سر بگذارند چون مسابقات سخت استقلال تازه در حال شروع شدن است.

بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره شرایط این تیم در نبود ۵ بازیکنش برای بازی با فجر توضیح داد: با توجه به نبود بازیکنانی که توان حضور در دفاع میانی را دارند استقلال قطعا مقابل فجر با سیستم ۴ دفاعه بازی می‌کند. استقلال در چنین شرایطی در پست هافبک وسط به مشکل می‌خورد. چون در راست حردانی و در چپ سلمانی را دارد البته همین که زبیر نیک نفس محرومیتش تمام شده جای امیدواری است اما قطعاً باید برای بازی‌های بعدی به فکر باشند و وریا غفوری را نادیده نگیرند. او باید به تیم برگردد و از طرفی مشکل سربازهای استقلال را هم حل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجای دنیا امثال بی افتخاری مثه تو در مورد همه چی نظر میدن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      حق با شماست. حوزه ی نظام وظیفه باید با شما هماهنگ می کرد!!!

    • بدون نام

      آره راست میگی.پس چرا احمدنور و عالیشاه وسط فصل رفتند سربازی...

    • فردین تاجپور

      مگه نورالهی وعالیشاه نیم فصل نرفتن الکی دهن گشادت بازمیکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج