۱۱۹۶۲۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زمستان نحس سولدو به پایان می‌رسد؟

سرمربی تراکتور تحت فشار رسانه‌ها و هواداران به دنبال پایان دادن به شرایط سخت تیمش است. او فردا تیمی را پیش رو دارد که شکست مقابلش در نیم فصل اول، پایان کار کریمی بود.

ورزش سه: تراکتور یکی از تیم هایی بود که خیلی زود دست به تغییر سرمربی در لیگ بیست و یکم زد؛ البته تغییر در این تیم چیز خیلی عجیبی نیست و سرخ پوشان پیش از شروع فصل هم بدون انجام بازی با کمالوند قطع همکاری کردند و کریمی را به نیمکت خود برگرداندند؛ مربی که در مقطع دوم حضورش در تراکتور فقط چهار بازی فرصت داشت اما متحمل شدن سه شکست در چهار بازی، خیلی زود به همکاری طرفین خاتمه داد تا زونیمیر سولدو به عنوان جانشین فیروز، روی نیمکت تراکتور بنشیند.

تراکتور با کریمی به گل گهر باخت، نفت آبادان را برد و مقابل پیکان و استقلال شکست خورد. کسب سه امتیاز از دوازده امتیاز ممکن، پایان راه کریمی بود. انتخاب باشگاه تراکتور این بار مربی خارجی بود؛ سولدو پیش از بازی حساس مقابل سپاهان، هدایت سرخ پوشان را به عهده گرفت و طی سه بازی نخست، نتایجی کسب کرد که موجب امیدواری هواداران شد. تراکتور با سرمربی کروات، فولاد و سپاهان را در خانه هایشان متوقف کرد و پدیده را در تبریز شکست داد. این مقطع اما خیلی زود به پایان رسید و تراکتور دوباره در سراشیبی قرار گرفت.

بعد از گذشت یک نیم فصل کامل، تراکتور هنوز نتوانسته با سرمربی کروات خود در مسیر ایده آل حرکت کند و در فاصله دوازده بازی مانده به پایان رقابت ها، یکی از تیم هایی است که کاملا خطر سقوط را احساس می کند؛ خطری که با ادامه روند نتیجه گیری فعلی به واقعیت تبدیل خواهد شد. در ۱۴ بازی که سولدو روی نیمکت تراکتور بوده، این تیم تنها دو بار طعم برد را چشیده و هفت شکست متحمل شده است. این تیم با ۱۴ امتیاز سیزدهم است و فردا در شرایطی مقابل پیکان به میدان می رود که در هشت بازی اخیر تنها سه امتیاز کسب کرده و آخرین پیروزی اش مربوط به ماه پایانی پاییز می شود؛ بله در شرایطی که در آخرین ماه زمستان قرار داریم، تراکتوری ها هنوز در این فصل بردی کسب نکرده اند!

در دیدار برگشت با تیمی که شکست مقابلش باعث پایان کار فیروز کریمی شد، زونیمیر سولدو به دنبال پایان دادن به زمستان نحس خود و تیمش خواهد بود. به نظر می رسد در صورت کسب هر نتیجه ای جز برد، جایگاه سولدو متزلزل تر از پیش شده و احتمال وقوع هر اتفاقی وجود خواهد داشت. سولدو هفته گذشته اعلام کرد که اولتیماتومی به او داده نشده ولی خودش هم خوب می داند که ادامه شرایط فعلی تیمش می تواند بلیط یک طرفه بدون برگشت به کرواسی را برایش به همراه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج