۱۱۹۶۲۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سبقت کریستیانو از مسی با سرعت غیرمجاز!

رونالدو در حالی ۴۰۰ میلیون فالور در اینستاگرام گذشت که اولین پست او در این شبکه اجتماعی کمتر از یک میلیون لایک داشت!

ورزش سه: آخرین پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو که جشن ۴۰۰ میلیونی شدنش را می گیرد (به عنوان اولین کاربر در تاریخ این رسانه اجتماعی) ، بیش از ۳۵ میلیون بازدید و ۱۱ میلیون لایک داشته است. کریستیانو بدون شک پادشاه اینستاگرام است، با این حال او به همین شکل شروع نکرد. AS سیر تکاملی فوتبالیست پرتغالی را در شبکه اجتماعی معروف و چگونگی شروع او در دنیای دیجیتال مرور کرده است.

اولین پست با کمتر از یک میلیون لایک

اولین پست CR۷ در اینستاگرام مربوط به ۳۱ اکتبر ۲۰۱۲ است. کریستیانو رونالدو جوان با پیراهن رئال مادرید و دستش روی قلب عکس گرفته است. این پست ۸۳۷۰۰۰ لایک و ۱۱۶۰۰۰ نظر به دست آورد. کریستیانو سپس عکس های بسیار ساده و شخصی را در اینستاگرام آپلود کرد و برخی از وعده های غذایی یا لحظات خود را با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشت. این فوتبالیست کم کم به خود اجازه داد در کنار افراد مشهور و شخصیت های دنیای سرگرمی دیده شود که تعداد لایک های او را به ۴۰۰۰۰۰ افزایش داد.

سبقت کریستیانو از مسی با سرعت غیرمجاز!

ورود به عرصه مد و برند

همکاری کریس با "هربالایف" و ریچارد چیر برای راه اندازی برند خود یکی از مهمترین لحظات از نظر قرار گرفتن در رسانه های او بود. در سال 2014، رونالدو نزدیک به یک میلیون "لایک" در اینستاگرام با عکس های تقریباً شخصی داشته است. ما در مورد مقطعی صحبت می کنیم ستاره پرتغالی به واسطه بودن با ایرینا شایک توجهات و محبوبیت زیادی در دنیای مد کسب کرد. کریس سپس عکس‌های حرفه‌ای و تمرین را با سلفی‌های بیشتر «از قدم زدن در خانه» ترکیب کرد. حتی پست های او از برخی از جلسات زیبایی اش هم حواشی به همراه داشت. همزمان با عقد قرارداد با برندهای معروف و حضور در مجلات معتبر، پست های رونالدو هم حرفه ای تر شد.

سبقت کریستیانو از مسی با سرعت غیرمجاز!

جشن 200 میلیونی با یک ویدیو

زمانی که این مهاجم در سال ۲۰۱۶ قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرد، پست های او در حال حاضر به مرز ۲ میلیون لایک رسید. در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰، کریستیانو به ۲۰۰ میلیون فالوور در اینستاگرام رسید، شاهکاری که او با ویدیویی که دوران ورزشی خود را به یاد می آورد آن را جشن گرفت. این ویدیو حدود ۵.۵ میلیون لایک داشت. تنها در عرض ۲ سال و با ۳۲۵۲ پست، ستاره پرتغالی امروز با پیشی گرفتن از کایلی جنر که ۳۱۲ میلیون دنبال کننده دارد، عنوان بیشترین تعداد فالوور را به خود اختصاص داد.

سبقت از مسی با سرعت مجاز!

رقابت تاریخی او با لیونل مسی در شبکه های اجتماعی نیز یک اپیزود دارد چرا که این بازیکن آرژانتینی ۳۰۸ میلیون دنبال کننده دارد. علاوه بر این، CR۷ بیش از دو برابر نیمار برزیلی (۱۷۰ میلیون) دنبال کننده دارد.

سبقت کریستیانو از مسی با سرعت غیرمجاز!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج