۱۱۹۶۵۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مدافعین سرباز استقلال روی سکو‌ها

سیاوش یزدانی و حسین مرادمند که در دیدار امروز برابر فجرسپاسی حضور ندارند، از روی سکو‌ها نظاره‌گر عملکرد هم تیمی هایشان هستند.

ورزش سه: اطلاعیه سازمان نظام وظیفه پایانی بود بر امیدهای هواداران استقلال برای حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در دیدار امروز برابر فجرسپاسی. دو مدافعی که مشمول خدمت سربازی شده و هنوز وضعیت آنها به درستی مشخص نیست که چه اتفاقی برایشان رخ خواهد داد.

در روزهایی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شده و دو مدافع آبی پوش توانایی پیوستن به فجرسپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتر را ندارند، لیست بازیکنان بزرگسال ملوان نیز پر شده و یزدانی و مرادمند حتی قادر به حضور در لیگ آزادگان نیستند.

مدافعین سرباز استقلال روی سکو‌ها

در این شرایط، مدیران استقلال سخت در تلاش هستند که پس از پایان بازی برابر فجرسپاسی، تلاش های خود را برای تعویق اعزام دو مدافع تیمشان را از سر بگیرند و باید دید بالاخره این یزدانی و مرادمند می توانند تا پایان فصل برای مجیدی به میدان بروند یا خیر.

با این حال، یزدانی و مرادمند از شب گذشته در اردوی استقلال حضور داشتند و امروز نیز با کاروان آبی ها تا درون رختکن نیز آمدند اما در نهایت از آنجایی که توانایی حضور در میدان را ندارند، از روی سکوها نظاره گر عملکرد هم تیمی هایشان هستند.

هواداران استقلال همچنان امیدوارند که مشکل این دو بازیکن با استفاده از ظرفیت های قانونی حل شده و تا انتهای فصل با لباس آبی ها به میدان بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج