جاباما
۱۱۹۶۵۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دست‌های پشت‌پرده ماجرای سربازان استقلالی

دروازه بان استقلال گفت: مدیران فجر در پشت پرده بازی نکردن مرادمند و یزدانی بودند و بهتر بود درست‌تر بازیکن سرباز بگیرند.

فارس: سید حسین حسینی پس از برتری استقلال مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: بازی را بردیم و فاصله را در صدر بیشتر کنیم، اما ناراحت هستیم، مگر می‌شود قبل از بازی دو بازیکن ما را اینطور بگیرند. باز هم استقلال به صدر رفت و فاصله زیاد شد، اما ما به این قضایا عادت کرده ایم. حس می‌کنیم دست هایی پشت پرده بود که بازیکن ما در این مقطع بگیرند.

وی ادامه داد: ما دنبال بی قانونی نیستیم و سربازی برای همه است و همه باید بروند، اما الان نقل و انتقالات تمام شده و بازیکنی که ملی پوش است، کجا برود بازی کند؟ خانه نشین شود؟ من برای بازیکنان و کادرفنی فجر خیلی احترام قائلم، اما مدیران این باشگاه در پشت پرده نقش داشتند تا بازیکنان ما بازی نکنند. اگر قرار باشد بازیکن سرباز هم به فجر برود، فکر نمی‌کنم با رغبت بازی کند. خیلی بهتر بود که درست بازیکن سرباز بگیرند. باز هم می‌گویم استقلال به صدر رسیده و چند تیم بسیج شدند که ما را زمین بزنند.

دروازه بان استقلال در مورد معافیت وحید امیری گفت: نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم، اما امیدوارم برای سربازهای تیم های دیگر هم همین طور عمل کنند. با این قانونی که گذاشته‌اند خیلی‌ها سرباز هستند، اما روی دو یار ما دست گذاشتند. امیدوارم برای بقیه هم همین طور حساس باشند.

حسینی عنوان کرد: در این چند سال هر زمانی که استقلال می‌خواست به موفقیت برسد، می‌توانید بررسی کنید که اتفاقاتی افتاد که تیم ما را به هم بریزند. برای خود ما تعجب آور است که چرا انقدر روی این دو بازیکن ما حساس هستند. ما مشکلی با سربازی نداریم، اما ما می‌گوییم تا پایان فصل که سه ماه است کنار ما باشند و موقع نقل و انتقالات به تیم های دیگر بروند. فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید و سربازی هم همان ۲ سال است.

وی ادامه داد: باید به فکر آینده بازیکن هم باشیم. الان آنها نمی‌توانند در لیگ برتر و فجر بازی کنند و باید به تیم ملوان در لیگ دسته اول بروند. به هرحال این اتفاق روی آینده آنها تاثیر می‌گذارد.

دروازه بان استقلال در مورد وریا غفوری و کنار گذاشتن وی گفت: بحثی پیش آمده و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود و ما به موفقیت برسیم.

حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با او داشته است، گفت: صحبت که چه بگویم، اما سعی کردیم قضایا طوری جمع شود که خللی در روند تیم ایجاد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج