۱۱۹۶۵۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لیگ قهرمانان اروپا، در باتلاق تساوی گیر کرد

در لیگ قهرمانان اروپا، «اتلتیکو مادرید ۱-۱ منچستریونایتد» و «بنفیکا ۲-۲ آژاکس» رقایت‌ها را تمام کردند.

برترین‌ها: در لیگ قهرمانان اروپا «اتلتیکو مادرید_منچستریونایتد» و «بنفیکا-آژاکس» با تساوی بازی را تمام کردند. جزئیات بازی ها به این شرح است:

بنفیکا 2-2 آژاکس

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا و آژاکس به مصاف هم رفتند. این دیدار در ۳۰ دقیقه ابتدایی طوفانی دنبال شد و آژاکس از میزبان جلو افتاد، اما با گذر زمان بنفیکا بر بازی مسلط و به لطف گل یارمچوک موفق به جبران عقب افتادگی نیمه اول شد تا همه چیز به بازی برگشت در آمستردام کشیده شود

در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا میزبان آژاکس بود. در حالی که انتظار می‌رفت نماینده هلند کار دشواری برای غلبه بر بنفیکا نداشته باشد، بازی در نهایت با نتیجه ۲-۲ همراه شد.

لیگ قهرمانان اروپا، در باتلاق تساوی گیر کرد

شرح گل‌های بازی

بنفیکا 0-1 آژاکس؛ دوشان تادیچ: نفوذ سریع نصیر مزروعی از سمت راست و ارسال او به روی دروازه در اثر جاگیری ضعیف مدافعان به تادیچ رسید و او با یک ضربه پای راست عالی دروازه را باز کرد.

بنفیکا 1-1 آژاکس؛ گل به خودی: در شلوغی محوطه جریمه، یان فرتونگن اقدام به شوت‌زنی کرد که توسط مدافعین آژاکس دفع شد. توپ دفع شده دوباره به فرتونگن رسید و او پس از چند متر حرکت با توپ، پاس در عرضی به دهانه دروازه ارسال کرد که در اثر برخورد با پای هالر وارد دروازه شد.

بنفیکا 1-2 آژاکس؛ سباستین هالر: ارسال بازیکنان آژاکس از سمت چپ زمین در آستانه رسیدن به هالر بود که توسط فرتونگن قطع شد. اما قطع ارتباط مدافع هلندی باعث تغییر مسیر توپ به سمت دروازه شد و مهار ناقص ولاچودیموس را به دنبال داشت تا هالر توپ برگشتی را تبدیل به گل کند.

بنفیکا 2-2 آژاکس؛ رومن یارمچوک: گونسالو راموس از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای سنگین را روانه دروازه کرد که با واکنش و دفع نه چندان مطمئن پاسفیر مواجه شد. یارمچوک در برگشت دروازه خالی را با ضربه سر باز کرد.

اتلتیکو مادرید ۱-۱ منچستریونایتد

شیاطین سرخ در شبی که نمایش چندان خوبی نداشتند، از تک موقعیت گلزنی خود استفاده کرده و برابر اتلتیکو به تساوی 1-1 دست یافتند تا با این نتیجه قابل قبول راهی خانه شوند.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود در مقابل منچستریونایتد به گل اول دست یافت. ارسال دقیق رنان لودی از سمت چپ با ضربه سر محکم ژوآئو فلیکس همراه شد و توپ بعد از برخورد به دیرک به تور چسبید تا اتلتیکو در خانه از حریف خود پیش افتد.

دقایقی بعد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد پشت محوطه اتلتیکو صاحب فرصت شده و شانس خود را برای گلزنی این تیم امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف از کنار دروازه یان اوبلاک به بیرون رفت.

لیگ قهرمانان اروپا، در باتلاق تساوی گیر کرد

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و دفاع منسجم اتلتیکو اجازه جبران به یونایتد نمی داد. در اواسط نیمه اول بود که باز هم اتلتیکو روی ارسال خوب لودی از سمت چپ صاحب موقعیت شد، اما این بار ضربه هررا دقیق نبود و توپ به تور کنار دروازه یونایتد برخورد کرد.

اما در دقیقه ۴۵ بهترین فرصت برای به ثمر رسیدن گل دوم اتلتیکو مهیا شد. باز هم رنان لودی با ارسال های تماشایی خود موقعیت گلزنی ساخت، اما این بار ضربه سر شیمه ورسالیکو به دیرک برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اتلتیکو با همان برتری ۰-۱ راهی رختکن شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم جریان مسابقه در میانه میدان دنبال شد و اتلتیکومادرید اجازه خلق موقعیت خاصی روی به ستاره های یونایتد نمی داد. علیرغم تلاش تیم رالف رانگنیک، دفاع خوب اتلتیکومادرید فرصت درخشش را از مهاجمان حریف گرفته بود.

اما در دقیقه ۸۰ منچستریونایتد شاید از اولین موقعیت مهم گلزنی خود بهترین بهره را برده و به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی برونو فرناندز و اشتباه مدافع اتلتیکو، الانگا با دروازه اتلتیکو تک به تک شده و با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه، اوبلک را مغلوب کرد و گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۷ مارکوس یورنته در گوشه محوطه صاحب توپ شده و ارسال خوبی روی دروازه یونایتد داشت، اما ضربه آنتوان گریزمان با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه یونایتد نشد. در ثانیه های پایانی ضربه جسی لینگارد با مهار خوب یان اوبلاک همراه شد و این دیدار در نهایت با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج