اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۶۵۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ تند دروازه‌بان آلمانی بارسا به انتقاد‌ها

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، به انتقاد‌هایی که نسبت به او مطرح می‌شود واکنش نشان داد.

ورزش سه: بارسلونا فردا شب در دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا مهمان ناپولی خواهد بود. با توجه به نتیجه تساوی که در بازی رفت رقم خورد بارسا برای پیروزی پا به دیدار برابر ناپولی خواهد گذاشت.

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا پیش از دیدار برابر ناپولی درباره انتقاداتی که نسبت به او مطرح می‌شود، گفت: "مردم همیشه فکر می‌کنند که دانش بیشتری نسبت به دیگران دارند. به نظر می‌رسد آنها بیشتر از من می‌دانند. من سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم و اگر در شرایط بدی بودم، قطعا بازی نمی‌کردم. این فوتبال است و لحظات خوب و نه‌چندان خوبی در آن وجود دارد. من گاهی اوقات اشتباه می‌کنم، اما فوتبال همین است. من همیشه در همه بازی‌ها ۱۰۰% تلاش می‌کنم."

تراشتگن در ادامه گفت: "من فکر می‌کنم تیم در فرم خوبی است. ما بهتر از ماه‌های قبل بازی می‌کنیم. من بازی‌هایی که تا پیش از این انجام داده‌ام را می‌بینم و می‌دانم که اشتباهاتم کجاست. تمام تلاشم را می‌کنم تا به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کنم. در چند هفته گذشته شما (اشاره به مطبوعات) سعی کردید به آتش دامن بزنید. من این را درک می‌کنم. این کار شماست، اما من آرام و متمرکز هستم زیرا می‌دانم که کارها را درست انجام می‌دهم."

آینده عثمان دمبله:"او تا پایان سال قرارداد دارد. ما می‌خواهیم او با ما ادامه دهد. او کیفیت زیادی دارد. تصمیم نهایی با او خواهد بود. من درگیر چیزهایی نمی‌شوم که به من ارتباطی ندارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج