۱۱۹۶۶۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضایی: فقیر هم شوم، از پرسپولیس شکایت نمی‌کنم

شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس معتقد است خون بازیکنان استقلال از سایرین رنگین‌تر نیست.

خبرورزشی: با شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و حواشی پیرامون این تیم و البته ماجرای سربازی ۲ مدافع استقلال گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

نتایج پرسپولیس را در این فصل چطور ارزیابی می کنی؟

به طور کلی نتایج پرسپولیس در این فصل خوب بود و خداراشکر در کورس قهرمانی هستیم. با تمام فشارهایی که به پرسپولیس وارد می کنند باز هم توانستم با قدرت کار کنیم و شک نکنید با همین قدرت به کار خودمان ادامه می دهیم تا به امید خدا به چیزی که می خواهیم برسیم.

به نظرت بازگشت رامین رضاییان چقدر می تواند به پرسپولیس کمک کند؟

رامین بازیکن باکیفیتی است و قطعا به تیم کمک می کند. همین ابتدا رامین نشان داد که خیلی آماده است و یک انرژی خوبی به تیم تزریق کرد. رضاییان به نظرم مرد بازی های بزرگ است و باید در دربی بازی او را ببینید. من شک ندارم رامین تا پایان فصل خیلی به تیم کمک خواهد کرد.

آنقدر مشکلات پرسپولیس زیاد بود که یحیی هم مجبور به استعفا شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا عجیب است که پرطرفدارترین تیم لیگ و قهرمان ۵ دوره اخیر با این مشکلات دست و پنجه نرم کند. تیم تا می آید نفس بکشد، پنجره بسته می شود. هرکسی تا یک جایی می تواند تحمل کند و یحیی در آن زمان حق داشت استعفا بدهد.خوشحالیم که او برگشته ولی مشکلات همچنان سر جای خود است. دلیل این همه دشمنی با پرسپولیس را نمی فهمم. همه این ضربه زدن ها به پرسپولیس به خاطر این است که ما ۵ سال قهرمان شدیم و ۲ بار به فینال آسیا رسیدیم. این سنگ اندازی ها به خاطر این است که نگذاشتیم در این چند سال دست تیم محبوب آقایان به جام قهرمانی برسد؟.خب اگر توانایی دارید در زمین فوتبال بجنگید و قهرمان شوید. نمی دانم چه باید بگویم وقتی گوش کسی بدهکار نیست. فقط امیدوارم حداقل بگذارند این مدیرعاملی که خودشان گذاشتند و تازه آمده کارش را بکند و تیم به یک ثباتی برسد.

حالا که بحث زنده شدن طلب های قدیمی داغ شده است تو از پرسپولیس طلبی نداری؟

طلب داشتم و همان موقع بخشیدم.

شاید الان با شکایت می توانستی به پولت برسی. چرا شکایت نکردی؟

آدم مگر از عشق خودش شکایت می کند؟ من هرچه در زندگی دارم مدیون پرسپولیس هستم و هیچ طلبی از این باشگاه ندارم. من اگر روزی فقیر هم بشوم و هیچ سرمایه ای نداشته باشم باز هم از پرسپولیس شکایت نمی کنم.

با همه این حواشی به نظرت پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در این فصل دارد؟

معلوم است که برای قهرمانی شانس داریم. اگر امتیازات بادآورده را به بعضضی ها نمی دادند و بر اساس بازی تیم‌ها در زمین امتیاز رد و بدل می شد، خیلی چیزها عوض می شود. با این حال مشکلی نیست چوت اوضاع به این شکل نمی ماند. به زودی صدر را پس می گیریم و به جایگاه واقعی خودمان برمی گردیم. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و خیلی چیزها تغییر خواهد کرد.

ولی استقلالی‌ها معتقدند با عوض شدن وزیر دیگر پرسپولیس شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

ما در زمین حرف زدیم و با اقتدار و شایستگی قهرمان شدیم. هیچ کسی نمی تواند قهرمانی های ما را زیر سوال ببرد. خودشان نمی توانند قهرمان شوند. می آیند می گویند خب چه کاری انجام دهیم تا فشار روی ما کم شود. پس در مورد قهرمانی های پرسپولیس حرف بزنیم. نه آقایان استقلالی، فوتبال درون زمین انجام می شود و با این کارها نه شما و نه هیچ آدم دیگری نمی توانند قهرمانی های ما را زیر سوال ببرند. حالا من یک چیزی می گویم. امسال که دولت عوض شده و وزیر هم کاملا با استقلال هماهنگ است. پول دارید، مدیرعامل دارید، هیئت مدیره دارید و وزارت هم که هیچ چیزی برایتان کم نگذاشته است. اگر می توانید قهرمان شوید، هرچند من بعید می دانم.

این روزها ماجرای سربازی ۲ بازیکن استقلال حواشی زیادی را به دنبال داشته است. نظرت در این رابطه چیست؟

من نمی دانم این همه جاروجنجال و حاشیه برای چیست. قانون برای همه ایرانی ها یکی است و هرکسی در هر جایگاهی که باشد باید به سربازی برود. مگر خون این ۲ بازیکن استقلال از بقیه انسان ها و سربازهایی که در بدترین شرایط همین حالا در مرزهای کشور مشغول خدمت و پاسبانی هستند، رنگین تر است. نمی دانم چرا همیشه می خواهند با قانون مبارزه کنند، درحالی که خیلی از همین بازیکنان لیگ برتری در نیم فصل یا ابتدای فصل راهی تیم های نظامی شدند. مگر همین امید عالیشاه و احمد نوراللهی پرسپولیس به تراکتور نرفتند؟ مگر کسی اعتراض کرد و یا دنبال دور زدن قانون بود؟ در جایی خواندم که گفتند مرادمند بازیکن تیم ملی است و باید در استقلال بازی کند. می خواهم بگویم اگر مرادمند بازیکن ملی است من هم قهرمان دنیا و المپیک شدم. واقعا یک نفر بیاید و به من توضیح دهد که چه فرقی بین بازیکن استقلال و سایر تیم ها و یا اصلا سایر مردم جامعه وجود دارد که تا این حد برای نرفتن به سربازی پافشاری می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج