۱۱۹۶۹۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمایت ویژه تارتار از قضاوت سیدعلی!

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در اظهاراتی خارج از عرف فوتبال ایران، از قضاوت مهدی سیدعلی تمجید کرده است.

ورزش سه: ذوب آهن در حالی موفق شد سپاهان را متوقف کند که با کسب این نتیجه تساوی، سبزپوشان اصفهانی پس از ۷ سال، یک فصل در دربی بی شکست ماندند.

نکته جالب اینکه در جریان این بازی، مهدی تارتار به دلیل چهار کارته بودن، روی نیمکت حضور نداشت و در غیاب او حسین پاشایی ذوب آهن را هدایت کرد و پس از بازی نیز گفت که غیبت تارتار، نیمی از توان تیم را کاهش داده است.

حالا در شرایطی که ذوب آهن با کسب یک امتیاز از شهرآورد، با انگیزه بیشتری به کارش ادامه می‌دهد و آماده دیدار با شهرخودرو می‌شود. ت مهدی تارتار در همین حال و در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار مقابل سپاهان گفت: «بازی باتوجه به حساسیتی که داشت، نتوانست دیدار خیلی خوب و جذاب و پر موقعیتی باشد. تیم ما نیز باتوجه به استرسی که بچه‌ها داشتند، نمایش خیلی خوبی را ارائه نکرد اما توانستیم سپاهان را کنترل کنیم.»

سرمربی ذوب آهن در موقعیت تک موقعیت هر یک از تیمها عنوان کرد: «ما چند موقعیت خوب داشتیم که یکی در آخرین دقایق نیمه اول بود و اگر گل می‌شد، روند بازی به کلی تغییر می‌کرد. سپاهان هم انصافا تیم خوب، پرستاره و قدرتمندی است که موقعیت‌هایی را داشت و من بابت ساخت این تیم خوب، به آقای نویدکیا تبریک می‌گویم.»

وی در مورد رضایتش از نتیجه این بازی اظهار داشت: «موقعیت‌هایی که ساختیم نشان می‌دهد که ما برای کسب پیروزی وارد زمین شدیم اما باتوجه به اینکه چند هفته متوالی خوب بازی کردیم و به نتیجه نرسیدیم، کسب امتیاز از این بازی مهم بود و به این خاطر ما از نتیجه راضی هستیم. هرچند که می‌توانستیم با کمی دقت، به برد هم دست یابیم.»

تارتار درباره قضاوت سیدمهدی سیدعلی در این بازی توضیح داد: «تیم داوری در این بازی عملکرد خوبی داشتند و آقای سیدعلی هم که به عنوان داور وسط روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند و مثل همیشه خوب سوت زدند. ایشان دوندگی خیلی خوبی داشتند و کاملا به بازی مسلط بودند و فکر می‌کنم او اندازه بازیکان داخل زمین دوندگی داشت و این یک نکته مهم برای داور است. به او تبریک می‌گویم و امیدوارم که همه داوران این چنین بی نقص سوت بزنند.»

وی افزود: «من بعد از دیدن چند باره فیلم بازی و صحنه‌های داوری این صحبت را می‌کنم و مطمئنم که آقای سیدعلی نمره بالایی را گرفته‌اند. اینکه داوران ایرانی باوجود کمبود امکانات، چنین قضاوت‌هایی را دارند، به وضوح نشان می‌دهد که توانایی انها بالاست و امیدوارم فدراسیون هم با رسیدگی بیشتر و برگزاری کلاسهای ارتقای سطح، خرید تجهیزات و همچنین افزایش دستمزد، به آنها کمک کند.»

این در حالی است که در جریان این مسابقه دو صحنه مشکوک به پنالتی برای ذوب آهن و سپاهان رقم خورد که البته به زعم کارشناسان هیچ یک نمی‌توانست خطا باشد.

او در مورد ساختار دفاعی منظم ذوب آهن گفت: «می‌دانستیم سپاهان تیم قدرتمندی است و سعی کردیم با نظم بازی کنیم. موقعیت زیادی به سپاهان ندادیم و این در حالی بود که سپاهان هر بازی فرصتهای متعددی را ایجاد می‌کند. جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که تلاش زیادی کردند.»

وی درباره واکنش هواداران به شکست ناپذیری برابر سپاهان گفت: «خداراشکر هواداران ما به خاطر اینکه امسال نتایج خوبی مقابل سپاهان گرفتند، خوشحالند و امیدوارم با کسب پیروزی مقابل شهرخودرو، آنها را خوشحال کنیم چون در چند هفته اخیر شرمنده شان شدیم اما تلاش می‌کنیم با تمرین بیشتر و کسب نتایج خوب، پاسخ حمایتشان را بدهیم.»

سرمربی ذوب آهن در خصوص دیدار بعدی ذوب اهن مقابل شهرخودرو گفت: «شهرخودرو واقعا تیم خوبی است و در بازیهای اخیر عملکرد خوبی داشته و با تغییر سیستمی که در هفته‌های اخیر انجام داده، به تیمی استاندارد و خطرناک تبدیل شده است. اگر ما با تمام وجود بازی نکنیم، قطعا ضرر خواهیم کرد و این را به بازیکنان گفته ام و آنها باید حواسشان باشد. باید فکر کنیم که این سخت‌ترین بازی ماست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج