۱۱۹۷۱۰۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

چرا کلوپ دیگر کت و شلوار نمی‌پوشد؟

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید در دیدار مقابل چلسی نیز با گرمکن کنار زمین ظاهر خواهد شد و این حرکتش هیچ ربطی به خرافات ندارد.

فوتبالی: یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید در دیدار مقابل چلسی نیز با گرمکن کنار زمین ظاهر خواهد شد و این حرکتش هیچ ربطی به خرافات ندارد.

چرا کلوپ دیگر کت و شلوار نمی‌پوشد؟

یک شنبه شب از ساعت 20 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و چلسی، فینال مسابقات جام اتحادیه را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد.

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ یکی از معدود مربیانی است که هیچ‌گاه در کنار زمین با کت و شلوار شاگردانش را هدایت نکرده است. او در این باره گفت: "من خیلی خرافاتی نیستم و کت و شلوار را به خاطر خرافات برتن نمی‌کنم. در فینال 2013 این کار را کردم و آن هم به خاطر این بود که یک نفر از من درخواست کرد، اما وقتی در آن فینال یک نفر را بدون کت و شلوار دیدم، دیگر با گرمکن ظاهر شدم. قرار نیست برای یک بازی فوتبال کت و شلوار بپوشم، مگر اینکه یک قانون باشد. مشکلی با پوشیدن آن ندارم و در مراسم عروسی و ویژه مثل یک آدم آواره نیستم، بلکه کت و شلوار می‌پوشم، البته آن جا اگر حق انتخاب داشتم باز هم کت و شلوار نمی‌پوشیدم."

سرمربی سابق بروسیا دورتموند در ادامه افزود: "وقتی که به عکس‌های فینال لیگ قهرمانان سال 2019 می‌نگرم، اهمیتی به شکل و شمایلم نمی‌دهم. شاید صورت مرتبی نداشتم و موهایم به هم ریخته بود، اما این چیزها برایم مهم نیست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج