۱۱۹۷۳۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تمجید ویژه سرمربی پورتو از مهدی طارمی

سرمربی تیم فوتبال پورتو از توانایی های مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: طارمی توانایی‌هایی دارد که فراتر از یک مهاجم تمام کننده است.

خبرورزشی: مهدی طارمی در صعود تیم فوتبال پورتو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا نقش به سزایی داشت. او در بازی برگشت با لاتزیو که هفته گذشته برگزار شد، یک پنالتی گرفت و این پنالتی را به گل تساوی پورتو تبدیل کرد. او در ادامه به شکل زیبایی یک پاس گل به هم تیمی خود داد و درخشش خود را کامل کرد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی با لاتزیو ترجیح داد از طارمی به صورت انفرادی تعریف نکند و عملکرد خوب او را در قالب تیمی و کمک سایر بازیکنان خلاصه کند.

تمجید ویژه سرمربی پورتو از مهدی طارمی

کونسیسائو بعد از گذشت چند روز از آن مسابقه، ترجیح داد بیشتر درباره سبک بازی مهاجم ایرانی اش صحبت کند. وی در نشست خبری قبل از بازی با ژیل ویسنته که روز گذشته برگزار شد، در خصوص تغییر پست طارمی در دیدارهای اخیر، از تصمیماتش دفاع کرد و گفت: وقتی طارمی را پشت سر مهاجم قرار دادم، همه تعجب کردند.

سرمربی پورتو افزود: حتی خواندم و شنیدم که طارمی خودش را خسته می‌کند و توانایی تمام کنندگی را ندارد که این نظر بی معنی و مضحک است. حالا حق با من است؛ طارمی چیزی فراتر از یک مهاجم است.

کونسیسائو در ادامه تاکید کرد که به توانایی‌های مهاجم تیمش اعتماد داشته اشت: من همیشه طارمی را به این شکل می‌دیدم؛ با توانایی بیش از یک مهاجم تمام کننده. ویژگی‌هایی که او دارد فراتر از لحظه گلزنی و تمام کنندگی است. او می‌تواند به بخش تهاجمی تیم پویایی بدهد بدون آنکه کارهای بدون توپ را فراموش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج