۱۱۹۷۳۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زاهدی: معافیت وحید امیری باید محرمانه بماند

حسین زاهدی، معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی اعلام کرد که وضعیت وحید امیری و معافیت او از خدمت سربازی، محرمانه است.

ورزش سه: حسین زاهدی، معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی اعلام کرد که وضعیت وحید امیری و معافیت او از خدمت سربازی، محرمانه است.

پس از مطرح شدن بحث اعزام به سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، استقلالی ها در فضای مجازی پای وحید امیری را نیز به میان کشیدند. آبی پوشان اعتقاد داشتند که درخصوص نوع معافیت این بازیکن شک و شبهه وجود دارد. مسئله ای که تاکنون با واکنش خود این بازیکن همراه نشد.

در همین خصوص، حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر در رابطه با نوع معافیت بازیکن پرسپولیس پاسخ داد: سازمان وظیفه عمومی امین مردم است. اطلاعات شخصی افراد را به هیچ عنوان در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد.

وی درباره اینکه امیری معافیت پزشکی دارد یا خیر گفت: ما نمی توانیم اینها را خدمت شما عرض کنیم چون موضوعات شخصی است. من از شما خواهش دارم که به موضوعات شخصی افراد ورود پیدا نکنیم.

معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی ادامه داد: اگر کسی قصد دارد گزارشی مبنی بر تخلفی را ارائه کند، می تواند مراجعه کند، گزارشی را به سازمان لیگ یا سازمان نظام وظیفه عمومی ارائه بدهد که رسیدگی می شود.

زاهدی درباره اینکه گفته می شود زمان معافیت پزشکی در سال ۹۰ بوده است گفت: عذرخواهی می کنم، ما براساس وظیفه ای که داریم، اطلاعات شخصی افراد را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نمی دهیم. اگر لازم باشد، سازمان لیگ به صورت رسمی از ما استعلام می گیرد و ما کامل به همه عزیزان توضیح می دهیم. معافیت این عزیز و وضعیت شخصی او باید حتما محرمانه بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج