۱۱۹۷۳۴۷
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

بالاخره مقصد بعدی ارلینگ هالند معلوم شد

به نظر می‌رسد منچسترسیتی از بالاترین شانس برای خرید ارلینگ هالند، گلزن نروژی دورتموند برخوردار است.

ورزش سه: به نظر می‌رسد منچسترسیتی از بالاترین شانس برای خرید ارلینگ هالند، گلزن نروژی دورتموند برخوردار است.

بسیاری از باشگاه های بزرگ از جمله پاری سن ژرمن، چلسی، منچستریونایتد، رئال مادرید و بارسلونا به جذب ارلینگ هالند، ستاره گلزن و ۲۱ ساله دورتموند علاقمند هستند. با این حال نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد تمایل ارلینگ هالند برای بازی در لیگ برتر می تواند منجر به انتقال این بازیکن به منچسترسیتی شود و این باشگاه متمول انگلیسی فاصله زیادی تا نهایی کردن این انتقال ندارد.

بالاخره مقصد بعدی ارلینگ هالند معلوم شد

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، پس از اینکه تابستان گذشته در جذب هری کین از تاتنهام ناکام ماند، مشتاق جذب یک مهاجم جدید است و ارلینگ هالند بهترین گزینه برای این سرمربی اسپانیایی محسوب می شود. اگرچه سیتی در حال حاضر گابریل ژسوس را در خط حمله اختیار دارد، اما سیتی اغلب در این فصل بدون مهاجم نوک کلاسیک و با شماره 9 کاذب بازی کرده است.

البته علیرغم این شرایط نیز سیتی تا این هفته 64 گل در لیگ برتر به ثمر برسانند و تنها لیورپول را از این حیث بالاتر از خود می بیند. اما با اضافه شدن بازیکنی با کیفیت ارلینگ هالند، سیتی می تواند گام بلندی برای رسیدن به اهداف خود به ویژه موفقیت در لیگ قهرمانان دست یابد.

رئال مادرید تمام تمرکز خود را روی خرید کیلیان امباپه قرار داده و شرایط بارسلونا همانطور که دیروز خوان لاپورتا اعتراف کرد، برای خرید ارلینگ هالند چندان مساعد نیست. این بازیکن می خواهد در تیم جدید خود نقش رهبری پروژه را به عهده داشته و مهم ترین بازیکن خط حمله محسوب می شود، پس انتقال به پاریس نیز چندان مدنظر او نیست.

البته هالند در ماه آینده در تیم فصل آینده خود تصمیم خواهد گرفت، اما در حال حاضر منچسترسیتی از بالاترین شانس برای خرید این ستاره نروژی برخوردار است. ارلینگ هالند از زمان پیوستن به دورتموند در ژانویه سال 2020 موفق به 80 گل در 79 بازی برای این باشگاه شده و در اوج آمادگی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج