۱۱۹۷۳۴۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

خودزنی و اشتباه بزرگ آجورلو در استقلال

مدیران استقلال باوجود اینکه می‌دانستند به طور حتم دو مدافع میانی خود را در ادامه فصل از دست می‌دهند، به جای جذب بازیکن به جای آنها، یک مدافع هم رد کردند.

مهر: مدیران استقلال باوجود اینکه می‌دانستند به طور حتم دو مدافع میانی خود را در ادامه فصل از دست می‌دهند، به جای جذب بازیکن به جای آنها، یک مدافع هم رد کردند.

حسین زاهدی معاون اجتماعی نظام وظیفه صبح امروز در گفتگویی زنده با رسانه ملی مباحث تازه‌ای از پرونده اعزام دو بازیکن استقلال به خدمت سربازی مطرح کرد که این صحبت‌ها ابعاد تازه‌ای به این پرونده بخشید.

معاون اجتماعی نظام وظیفه با صراحت اعلام کرد: «در آبان ماه به استقلالی‌ها گفتیم یزدانی و مرادمند فقط تا نیم فصل می‌توانند در تیم‌شان باشند. تاکید کردیم با توجه به شرایط این دو بازیکن آنها تا نیم فصل صرفاً اجازه بازی دارند. به خاطر همین اعلام بود که ما برگه اعزام را برای اسفندماه در نظر گرفتیم». وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید می‌کند: «آقای آجورلو در جریان بودند و در آبان ماه به ایشان تاکید شد که با این مشکل مواجه نشوند».

صحبت‌های معاون اجتماعی نظام وظیفه ناجا روشن می‌کند که مدیران استقلال از مدت‌ها قبل به این موضوع آگاهی کامل داشتند و با علم به اینکه در فصل مهمی که برای قهرمانی می‌جنگند قرار است دو مدافع اصلی خود که از ارکان ساختار دفاعی شان هستند را در میانه راه از دست بدهند، چرا در نیم فصل اقدامی برای جایگزینی این دو نفر نداشتند.

مدیران باشگاه استقلال و در راس آنها آجورلو که یکی از مدیران نظامی فوتبال است، سال‌ها تجربه در تیم‌های نظامی را در کارنامه دارد و انتظار می‌رود بیشتر از سایر مدیران فوتبالی به امور نظام وظیفه و بازیکنان سرباز اشراف داشته باشد، نه تنها در پنجره زمستانی نیم فصل اقدامی برای جذب بازیکن در پست مدافع میانی نداشته، بلکه در اقدامی عجیب عارف آقاسی را هم به فولاد واگذار کردند.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال در نیم فصل بازیکنان جدید مثل صالح حردانی و عزیزبک آمانوف را به خدمت گرفت و این نشان می‌دهد که آنها شرایط جذب بازیکن جدید را داشتند. اما مشخص نیست چرا این کار را در پست مدافع میانی که احساس نیاز بیشتری می‌شد انجام ندادند.

ادعای حسین زاهدی معاون اجتماعی نظام وظیفه در صورتی که صحت داشته باشد این سئوال را مطرح می‌کند که واقعاً چرا مدیریت استقلال نسبت به این هشدار توجه لازم را نداشته و حتی بدتر از آن اینکه در اقدامی خودزنی گونه یک بازیکن هم در این پست (به راحتی) از دست داده است.

سیستم پایه مورد استفاده فرهاد مجیدی در استقلال استفاده از دفاع ۳ نفره است که تیم‌هایی که از این سیستم استفاده باید بین ۴ تا ۵ بازیکن تخصصی در این پست داشته باشند. این در حالی است که در اردوی استقلال حتی با احتساب روزبه چشمی در بین مدافعان میانی، مجیدی فعلاً تنها چشمی و دانشگر را آماده بازی دارد و با اضافه شدن تدریجی عارف غلامی به آنها، تعداد مدافعان تخصصی میانی آبی پوشان به ۳ نفر می‌رسد که باز هم در کمیت حد نصاب لازم را ندارد. همین کمبود بازیکن باعث شد مجیدی به صورت موقت سیستم پایه تیمش را به دفاع خطی و ۴ نفره بازگرداند تا در این سیستم تنها ۲ مدافع مرکزی را به کار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج