۱۱۹۷۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تراکتور رسما در دستان سرمربی ترکیه‌ای قرار گرفت

با اعلام مدیرعامل تراکتور ارطغرل ساغلام هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

ورزش سه: ۷۲ ساعت پس از برکناری زوونیمیر از سولدو و آغاز مذاکرات با ارطغرل ساغلام، مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با این سرمربی ترک تبار خبر داده است.

ساغلام ۵۲ ساله که سابقه هدایت تراکتور در نیم فصل دوم لیگ هفدهم را دارد، در حالی هدایت تراکتور را برعهده می‌گیرد که پس از دیدار با سپاهان، ۱۰ بازی برای ایجاد تغییر در این تیم تبریزی فرصت خواهد داشت.

این سرمربی باتجربه که سابقه قهرمانی با سامسون اسپور را دارد، در بشیکتاش نیز برای دوره‌ای حضور داشت و علاوه بر سامسون اسپور، در بورسا نیز دو دوره مختلف کار کرد و حالا آماده دومین دوره همکاری با سرخ‌پوشان تبریزی می‌شود.

سهرابی در خصوص توافق با ساغلام اظهار کرد: پیرو مذاکرات و توافق اولیه با آقای ساغلام، جهت تسریع در روند مذاکرات و حصول توافق شخصاً در استانبول حضور یافتم که خوشبختانه پس از انجام مذاکرات نهایی به توافق لازم برای همکاری با آقای ساغلام دست یافتیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه افزود: براساس توافق صورت گرفته، اوتکو یورک اوغلو، شاهین اویسال و تایفون تورکمن به‌عنوان سه دستیار ترکیه‌ای ساغلام انتخاب شده‌اند که آقایان یورک‌اوغلو و اویسال امروز در تبریز حضور یافتند.

سهرابی با اشاره به زمان حضور ساغلام در ایران عنوان کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم برای حضور ساغلام و تورکمن در تبریز در حال انجام است تا آنان نیز در اسرع‌وقت با حضور در تبریز کارشان را در تراکتور آغاز کنند.

یورک اوغلو مربی ۴۶ ساله اهل ترکیه است که سال‌ها به‌عنوان سرمربی در تیم‌های پایه ترکیه کار کرده و همچنین به‌عنوان دستیار ساغلام در تیم‌های بورسا اسپور، مالاتیا اسپور و تراکتور حضور داشته است. تورکمن نیز ۴۳ ساله بوده و سابقه مربیگری در تیم‌های ترکیه‌ای نظیر عثمانلی اسپور، کنیا اسپور و ... را در کارنامه دارد.

محمد نصرتی دستیار ایرانی ساغلام در تراکتور خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج