۱۱۹۷۴۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توخل: کپا نه، من را سرزنش کنید

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد نمی‌داند اگر ادوارد مندی در زمین می‌ماند چه اتفاقی رخ می‌داد.

ورزش سه: چلسی در شرایطی امشب در ضربات پنالتی فینال جام اتحادیه مغلوب لیورپول شد که تصمیم توماس توخل مبنی بر ورود کپا آریزابالاگا در دقیق ۱۲۰ تاثیر معکوس داشت و این سنگران علاوه بر ناکامی در دفع ضربات حریف، تنها پنالتی تیمش را نیز از دست داد. توماس توخل به تمجید از کیفیت لیورپول پرداخته و آنها را بهترین تیم هجومی اروپا خطاب کرد.

توماس توخل گفت: "برای کپا آریزابالاگا ناراحتیم و او تنها بازیکن چلسی بود که امشب پنالتی خود را از دست داد، اما هیچ دلیلی برای سرزنش او وجود دارد. ورود کپا به زمین در ضربات پنالتی؟ وقتی تصمیم می‌گیرم دیگر این اتفاق رخ داده و وقتی نتیجه را می‌دانم نمی‌توانم دوباره درباره آن تصمیم قضاوت کنم.

نمی‌دانیم اگر ادوارد مندی را در زمین نگه می‌داشتیم چه اتفاقی می‌افتاد. دلیلی برای سرزنش کپا وجود ندارد و من را سرزنش کنید، زیرا من فردی هستم که تصمیم می‌گیرم. گاهی اوقات افکارم نتیجه می‌دهد و گاهی اوقات نیز خیر. این زندگی شما در قالب یک سرمربی فوتبال است.

ما همچنین باید کیفیت لیورپول در این مقطع را نیز بپذیریم، آنها شاید بهترین تیم هجومی اروپا در حال حاضر باشند. بنابراین اینگونه دفاع و بازی کردن چلسی در مسابقه امشب باعث افتخار من است.
من احساس می‌کنم کمی بیشتر خلق موقعیت داشته و در محوطه جریمه حریف حاضر بودیم، اما شاید این نگاه ساخته ذهن خودم باشد. بازی می‌توانست به هر سمتی پیش برود؛ برای پیروز شدن در فینال به مقداری تحرک بیشتر نیاز داشتیم.

بیانیه دیشب رومن آبراموویچ؟ آن‌طور که فهمیدم چیزی برای من تغییر نخواهد کرد. من ارتباط نزدیکی با مارینا و پتر چک دارم تا تیم اصلی را اداره کرده، نقش خود را ارائه و به این موضوع رسیدگی کنم. من تمام تلاشم را برای پیروزی در مسابقات فوتبال انجام دهم. این هدف تغییر نمی‌کند و فکر نمی‌کنم با اخبار دیروز نیز فرقی در اوضاع ایجاد شود.

گل مردود روملو لوکاکو؟ خطی که کشیده شده کمی عجیب است و سپس بر اساس همین خط اعلام آفساید شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج