اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۷۷۲۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سرمربی شریف مولداوی به ارتش اوکراین پیوست

این تصویری باورنکردنی از سرمربی تیمی است که چند ماه پیش با درخشش در مقابل رئال مادرید توجه‌ها را به خود جلب کرد و حالا با حضور سرمربی اش در خط مقدم نبرد با روسیه.

ورزش سه: چهار ماه پیش بود که شاگردان یوری ورنی‌داب در سانتیگو برنابئو درخشیدند و توانستند تیم پرمهره کارلو آنچلوتی را ۲-۱ شکست دهند. این عجیب‌ترین نتیجه این فصل لیگ قهرمانان اروپا بوده که توسط یک تیم از لیگ مولداوی با هدایت سرمربی اوکراینی رقم خورد که با این پیروزی نام خود را بر سر زبانها انداخت. اما چند روز پس از تقابل با براگای پرتغال در لیگ اروپا و شکست در ضربات پنالتی، او حالا به شکلی کاملا متفاوت در کانون توجه قرار گرفته است.

این سرمربی ۵۶ ساله که در شرایط عادی باید تیمش را آماده دیدار مقابل اف سی میلسامی در لیگ سطح اول مولداوی می‌کرد، تصمیمی عجیب گرفت و در شرایطی که اوکراین با حمله ارتش روسیه از نقاط مختلف مواجه شده، او نیز مثل بسیاری از هم‌میهنانش به آنچه نیروی مدنی اوکراین مشهور شده، پیوست.

خبر حضور یوری در ارتش اوکراین با تیتر «باورنکردنی: او شغل سرمربیگری را رها کرد و به ارتش کشورش ملحق شد» در فضای مجازی دست به دست می‌شود و واکنش‌های زیادی را متوجه خود می‌کند. اگرچه یوری نخستین چهره مشهوری نیست که در روزهای اخیر دست به چنین اقدامی زده اما نکته جالب حرکت او این است که از خارج به کشورش آمده تا نقش خود را در این میان ایفا کند.

شریف مولداوی با هدایت این سرمربی صدر جدول لیگ این کشور را در اختیار دارد و در رقابت شدید برای کسب قهرمانی و حضور در چمپیونز لیگ هفته‌های واپسین لیگ را سپری می‌کند و احتمالا یوری بیش از همه به قهرمانی تیمش در فصل جاری دل بسته بود اما شعله گرفتن آتش جنگ باعث شد تا او به ارتش اوکراین بپیوندد.

سرمربی شریف مولداوی به ارتش اوکراین پیوست

سرمربی شریف مولدای با لباس نظامی و کلاه بر سر با چهره خندان و علامت پیروزی، در این تصویر خودنمایی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج