۱۱۹۷۹۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازگشت وریا در سالگرد گل معروف دربی

وریا غفوری در سالگرد دربی معروف تهران و پس از عذرخواهی از کادرفنی استقلال، به تمرینات این تیم بازگشت.

ورزش سه: جدا از مسئله سربازی دو مدافع استقلال، آبی پوشان طی هفته های گذشته اسیر حاشیه دیگری شدند و آن هم اتفاقات در حاشیه تمرین این تیم پیش از دیدار برابر فجرسپاسی بود. جایی که وریا غفوری پس از عصبانیت ناشی از یک تکل بازیکن هم تیمی اش، کاورش را از تن خارج کرد و راهی رختکن شد.

پس از آن اتفاق بود که مجیدی تصمیم گرفت تا وریا را در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد و این بازیکن دو بازی برابر فجرسپاسی و نساجی را از دست داد اما کاپیتان آبی ها امروز پس از عذرخواهی از کادرفنی، به تمرینات تیم بازگشت.

نکته جالب در بازگشت وریا به تمرینات تیم، مصادف شدن آن با سالگرد یکی از دربی های معروف تهران است. در دیداری که استقلال تحت هدایت وینفرد شفر موفق شد با تک گل غفوری از سد پرسپولیس گذشته و برنده آن دیدار شود.

در واقع می توان گفت که آن گل، نقطه عطفی در سرنوشت فوتبالی وریا غفوری بود. بازیکنی که بعد از پیروزی یک گله استقلال در دربی، به شدت نزد هواداران به محبوبیت رسید و سرانجام نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

آنچه نمایش وریا را برای هواداران استقلال بسیار هیجان انگیز کرده بود، این است که او در یک فصل و نیم حضور علیرضا منصوریان هرگز نمایش خوبی در ترکیب آبی ها نداشت و حتی در پایان فصل شانزدهم تا پای خروج از باشگاه هم پیش رفت اما در این تیم ماند و از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفت نمایش خوب خود را آغاز کرد و امروز در قامت یک کاپیتان در این تیم حضور دارد.

استقلال و پرسپولیس دیدارهای زیادی را در اسفند ماه برگزار کرده اند و دو تیم در تاریخ ۲۶ اسفند در یکی از حساس ترین دربی های تاریخ با یکدیگر روبرو خواهند شد که وریا غفوری امیدوار به تکرار خاطرات خوش دربی در اسفند ماه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج