adexo3
۱۱۹۷۹۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تماس ژاوی دل هافبک میلان را برد!

تماس ژاوی با فرانک کسیه این بازیکن را مجاب به انتقال به بارسلونا کرده است.

ورزش سه: فرانک کسیه، هافبک ۲۵ ساله و ساحل عاجی میلان یکی از اهداف مهم بارسلونا برای فصل تابستان آینده محسوب می شود. قرارداد این بازیکن با میلان در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می رسد و هنوز تواققی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

میلان در یک سال اخیر نشان داده تمایلی به برآورده خواسته های هنگفت بازیکنان خود نداشته و پیش از این راه جدایی برای بازیکنانی چون جیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو را نیز باز گذاشته است. فرانک کسیه ویژگی هایی متفاوت با بازیکنان فعلی بارسلونا در خط هافبک دارد و به همین علت مورد توجه سرمربی این باشگاه قرار گرفته است.

نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد ژاوی، سرمربی بارسلونا اخیرا شخصا با فرانک کسیه تماس گرفته تا در مورد تمایل خود در مورد جذب این بازیکن به خود او توضیح داده و به هافبک میلان به صورت مستقیم بگوید که برای آینده او چه پروژه ای در سر دارد.

این رفتار سرمربی بارسلونا به دل فرانک کسیه نشسته و او را مجاب به انتقال به لالیگا کرده است. به نظر می رسد ژاوی سرمربی مورد علاقه فرانک کسیه محسوب می شود و این بازیکن همچنین از پروژه جدید بارسا و زندگی در شهر بارسلونا هیجان زده شده است.

البته گزینه های دیگری مانند پاری سن ژرمن و اینتر نیز پیش روی فرانک کسیه وجود دارد، اما انتقال به بارسلونا و بازی کردن زیر نظر ژاوی می تواند تصمیم نهایی این هافبک انرژیک و تنومند باشد. با توجه به خلا بازیکنی با ویژگی های مشابه در رختکن بارسلونا، فرانک کسیه احتمالا جای ثابتی در ترکیب این تیم برای فصل بعد خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج