۱۱۹۸۰۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آشتیانی: تنها دشمن استقلال در درون خود باشگاه است

مدیر عامل سابق استقلال گفت: حرکت مدیر عامل استقلال در حافظه تاریخی رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایلنا: امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در گفت و گو با ما درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم آقای قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی هیجان‌زده است. ایشان مدعی شده‌اند که اگر خصوصی‌سازی انجام نشود، بنده استعفا می‌دهم. پس ایشان زودتر استعفا دهند، چرا که در دولت یازدهم و دوازدهم رئیس سازمان خصوصی‌سازی هم این ادعا را می کرد که اگر خصوصی‌سازی امکان نداشت، هیچگاه به دنبال خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس نمی‌رفتم. در نهایت ایشان به این نتیجه رسیدند که استقلال و پرسپولیس زیر شاخه فرهنگی دارند و از حوزه واگذاری کنار رفتند. بنابراین شعارهایی ندهند که فردا نتوانند پاسخگو باشند. اگر حرف مرد یکی است، پس پای استعفای خود بایستید.

مدیر عامل سابق استقلال در خصوص رفتار آجورلو در مراسم هم اندیشی عنوان کرد: فکر می کنم هیجان زده شدند. ایشان وقتی در فضای استقلالی ها قرار می گیرند، دوست دارند حرف‌های مخاطب پسند بزنند. وقتی حاشیه‌سازی از درون باشگاه اتفاق بیافتد، باشگاه را دچار مشکلات بیشتری می‌کند. بنابراین آقای آجورلو باید مراقب صحبت های خود باشند.درست است آجورلو درباره رفتار خود با خبرنگار و ماجرای میکروفن عذرخواهی کرده است ولی باید بیشتر مراقب باشد. حرکت مدیر عامل استقلال در حافظه تاریخی رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. آقای آجورلو باید مسائل ساده را به چالش های بزرگ تبدیل نکند.

واعظ آشتیانی در مورد صحبت های آجورلو مبنی بر سنگ اندازی برخی در راه قهرمانی استقلال خاطر نشان کرد: اگر منظور آقای آجورلو سربازی دو مدافع استقلال است، قانون در حال اجرا شدن است. سازمان نظام وظیفه در خصوص این مسئله به خوبی عمل کرده است. اگر مدل دیگری عمل می کرد، هم خودشان و هم آقای آجورلو متهم به تبانی می‌شدند. بنابراین تصمیم این سازمان، تصمیمی خردمندانه و هوشمندانه‌ بود. فکر می کنم صحبت های آقای آجورلو احساسی است و امیدوارم که تکرار نشود. قهرمانی دور از دسترس استقلال نیست. تنها دشمن استقلال در درون خود باشگاه است. اگر باشگاه از درون خوب مدیریت کند و تیم بی حاشیه باشد، قهرمانی در این فصل امکان‌پذیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج