adexo3
۱۱۹۸۰۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونالدو، جلوی قهرمانی این فصل یوونتوس را گرفت!

شاید اگر شوک جدایی کریستیانو رونالدو نبود، یوونتوس در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار داشت.

خبرآنلاین: یوونتوس علی‌رغم شروع بد فصل که شاید به دلیل جدایی ناگهانی کریستیانو رونالدو بود، در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده‌ای داشته و حتی نام خود را به‌عنوان مدعی قهرمانی نیز معرفی کرده است. بیانکونری از چهار بازی ابتدایی خود در سری آ این فصل به تساوی مقابل میلان و اودینزه و باخت برابر امپولی در خانه و ناپولی خارج از خانه رضایت داده و تنها دو امتیاز کسب کرد. اگر یوونتوس در ابتدای فصل نتایج متفاوتی گرفته بود، شاید در حال حاضر در صدر جدول قرار داشته و برای فتح عنوان قهرمانی مبارزه می‌کرد.

فصل برای یوونتوس با تساوی در خانه اودینزه آغاز شد. در آن دیدار کریستیانو رونالدو از روی نیمکت وارد میدان شده و موفق به زدن گل دیرهنگام و برتری بخش تیمش هم شد، اما VAR گل را مردود اعلام کرد. اما این ستاره پرتغالی چند روز بعد تورین را ترک کرده و به منچستریونایتد بازگشت. یوونتوس در اولین بازی خود بدون رونالدو مقابل امپولی تازه صعود کرده شکست خورد تا تیم دچار شوک بزرگی شود.

انتقال رونالدو به منچستریونایتد روی عملکرد هجومی یوونتوس تاثیر گذاشت و آنها تا چند هفته قادر به کسب نتایج خوبی نبودند. اما شاگردان مکس آلگری در هفته‌های اخیر تا حدودی امتیازات از دست رفته را جبران کردند و حالا تنها هفت امتیاز از صدر جدول و دو تیم میلان و ناپولی فاصله دارند.

بیانکونری در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب ۱۶ امتیاز شده و در رده دوم پس از ناپولی قرار دارد. به نظر می‌رسد جذب دوسان ولاهوویچ، ستاره گلزن فیورنتینا و البته فراموشی شوک جدایی رونالدو از عوامل پیشرفت یوونتوس در ماه‌های اخیر بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج