اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۸۰۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازی ضعیف ۲ بازیکن یحیی را نگران کرد

پرسپولیس بازی سختی را از مس رفسنجان برد، اما مسئله ساختار دفاعی هنوز حل نشده است.

همشهری‌آنلاین: تیم پرسپولیس این هفته در مصاف با تیم سرسخت مس رفسنجان به یک پیروزی مهم رسید اما خط دفاعی سرخ‌پوشان در دقایقی از بازی متزلزل نشان داد.

امیدواری با چاشنی نگرانی

دوشنبه شب برای پرسپولیس به شیرین‌ترین شکل ممکن پشت سر گذاشته شد. استقلال بعد از ۶ برد پیاپی به نساجی مساوی داد و پرسپولیس توانست بازی سختی را از مس رفسنجان ببرد. به این ترتیب در پایان ثلث دوم لیگ برتر، فاصله پرسپولیس با اسقلال به ۳ امتیاز کاهش پیدا کرد. پیروزی برابر مس رفسنجان که تیم چهارم جدول است و این هفته‌ها به‌شدت اوج گرفته، اصلا دستاورد کمی نبود و اعتماد به نفس را به اردوگاه سرخ‌ها بازگرداند.

پرسپولیس که در کمال بدشانسی حامد پاکدل را به‌خاطر یک حادثه در این بازی از دست داد و در دقایق آغازین مسابقه هم با مصدومیت میلاد سرلک مواجه شد، با همه این کاستی‌ها مس را نسبتا راحت برد و این اتفاق مهمی است. با این حال یک نگرانی در اردوگاه قرمزها همچنان پابرجا باقی ماند؛ تزلزل در ساختار دفاعی.

به‌اندازه یک فصل گل خوردند

پرسپولیس در این مسابقه سیزدهمین گل فصلش را خورد. این برای تیمی که ۲ بار فقط با ۱۴ گل خورده قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده، اصلا اتفاق خوبی نیست. حتی خود یحیی گل‌محمدی هم در نشست خبری بعد از بازی به این مسئله اشاره کرد و برای دومین هفته پیاپی گفت که از عملکرد ساختار دفاعی تیمش راضی نیست. با وجود دریافت یک گل، حداقل یک‌بار هم جلال حسینی دروازه سرخپوشان را نجات داد.

از اینها که بگذریم، روی گل دریافتی وحدت هنانوف عملکرد خوبی نداشت. مدافع تاجیک حالا در پرسپولیس فیکس شده و امیدهای زیادی به او وجود دارد، اما چنین اشتباهاتی می‌تواند وحدت را هم مثل منوچهر نیمکت‌نشین کند. از طرف دیگر هر چقدر جنبه‌های تهاجمی رامین رضاییان درخشان است، او در بعد دفاعی به اندازه کافی موفق نیست و پشت سرش زیاد خالی می‌ماند.

ما را ببخش حامد لک!

با این همه اما علامت سؤال بزرگ درون دروازه است. همانطور که انتظار می‌رفت حامد لک در این بازی نیمکت‌نشین شد تا برای نخستین بار نوبت به احمد گوهری برسد. طبیعتا قضاوت بعد از فقط یک بازی کار درستی نیست و چه‌بسا حتی بی‌رحمانه باشد، اما فوتبال همین است و گوهری هم در پست حساسی به میدان می‌رود. بنابراین باید گفت او در نخستین بازی‌اش موفق نشد رضایت هواداران را جلب کند.

علاوه بر اینکه قد و قامت و فیزیک گوهری محل بحث شد، چند تزلزل در جمع کردن توپ‌ها و نیز شروع مجدد، تردیدهای زیادی را در مورد این سنگربان به‌وجود آورده است؛ تا حدی که بعد از بازی، برخی هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی به دلجویی از حامد لک بابت انتقادات‌شان پرداختند! به هر جهت تیمی که می‌خواهد قهرمانی را به‌دست بیاورد، در بخش دفاعی باید کم‌اشتباه‌تر از اینها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج