اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۸۱۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مالک میلیاردر چلسی به سیم آخر زد

یک میلیارد سوئیسی خبر از تمایل رومن آبراموویچ برای فروش باشگاه چلسی داد و اعلام آمادکی کرد همراه با شرکایش این باشگاه لندنی را بخرند.

خبرورزشی: یک میلیارد سوئیسی خبر از تمایل رومن آبراموویچ برای فروش باشگاه چلسی داد و اعلام آمادکی کرد همراه با شرکایش این باشگاه لندنی را بخرند.

طبق آخرین خبر که نشریه «گاردین» منتشر کرده، رومن آبراموویچ میلیاردر روس پس از حواشی پیش آمده باشگاه چلسی را برای فروش قرار داده و «هانس‌یورگن ویس» میلیاردر سوئیسی هم بخشی از کنسرسیومی خواهد بود که تمایل دارد این باشگاه لندنی را بخرد.

آبراموویچ چند روز پس از کناره‌گیری موقت از اداره امور باشگاه چلسی، اعلام کرده آماده بررسی پیشنهادها است و کریس برایانت نماینده حزب کارگر بریتانیا هم تأیید کرده مرد روسیه‌ای دارایی‌هایش را به فروش خواهد رساند تا از تحریم‌های احتمالی جلوگیری کند.

آبراموویچ ۵۵ ساله پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر نزدیکی‌اش به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در بریتانیا تحریم شد و حالا آماده شده باشگاهش را با قیمت مناسب بفروشد. در صورتی که تحریم آبراموویچ ادامه‌دار شود او علاقه‌مند خواهد بود که به سرعت پروسه فروش را پیش ببرد.

ویس که مشتری باشگاه چلسی است به روزنامه سوئیسی «بلیک» در این باره گفت: «آبراموویچ در تلاش است تا تمامی ویلاهایش در انگلیس را بفروشد و همچنین می‌خواهد به سرعت از شر چلسی خلاص شود. من و ۳ نفر دیگر پیشنهاد خرید چلسی از آبراموویچ را دریافت کرده‌ایم. او در حال حاضر درخواستی بیش از حد دارد. چلسی ۲ میلیارد پوند به او بدهکار است، اما باشگاه پولی ندارد.

امروز ما قیمت دقیق فروش را نمی‌دانیم. من می‌توانم تصور کنم که شروع خوبی در چلسی با شرکای خودم خواهم داشت، اما ابتدا باید شرایط کلی را بررسی کنم. چیزی که فعلاً می‌تونیم بگویم این است که چنین کاری را به تنهایی انجام نخواهد داد. اگر چلسی را بخرم همراه با کنسرسیومی متشکل از ۶ یا ۷ نفر خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج