۱۱۹۸۳۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترابی دوباره از پرسپولیس جدا می‌شود؟

مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که در پایان لیگ بیست و یکم قرارداد او با پرسپولیس به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود از این روز یحیی گل‌محمدی از رضا درویش خواسته است تا قرارداد این بازیکن پیش از پایان فصل هر چه زودتر تمدید شود تا او به سرنوشت لیگ نوزدهم مبتلا نشود.

فوتبالی: مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که در پایان لیگ بیست و یکم قرارداد او با پرسپولیس به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود از این روز یحیی گل‌محمدی از رضا درویش خواسته است تا قرارداد این بازیکن پیش از پایان فصل هر چه زودتر تمدید شود تا او به سرنوشت لیگ نوزدهم مبتلا نشود.

پیش از این در گزارشی به دو شرط این بازیکن برای تمدید قرارداد اشاره کردیم که او خواسته اول مطالباتش پرداخت شود تا بعد پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشیند. روزنامه خبرورشی امروز در مطلبی مدعی شده که ترابی با پیشنهاد جذابی از لیگ امارات مواجه شده است و این پیشنهاد که بسیار چشمگیر است ترابی را وسوسه کرده تا یک‌بار دیگر شانس خود را در لیگ‌های عربی حوزه خلیچ فارس و این بار در امارات، امتحان کند.

هر چند گفته می‌شود این بازیکن پیشنهادهایی از پرتغال، یونان و بلژیک نیز دریافت کرده اما شاید این بازیکن راهی را برود که پیش از این احمد نوراللهی طی کرده است.

باید منتظر ماند و دید رضا درویش موفق به توافق با این بازیکن و تمدید قرارداد او خواهد شد یا ترابی در جدایی از پرسپولیس دبل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج