adexo3
۱۱۹۸۸۶۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

روزی که پرسپولیس مجیدی را جانشین قلعه‌نویی کرد

در لیگ بیستم یکی دو روز مانده به بازی حساس پرسپولیس و گل گهر در سیرجان بود که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با امیر قلعه‌نویی مذاکره کردند.

خبرورزشی: گزینه اول هیئت مدیره استقلال امیر قلعه‌نویی بود که سکان هدایت گل‌گهر سیرجان را در دست داشت و گزینه دوم فرهاد مجیدی. درست ۴۸ ساعت مانده به بازی حساس تیم‌های پرسپولیس و گل گهر در سیرجان نماینده هیئت مدیره استقلال با امیر قلعه نویی مذاکرات اولیه را انجام داد و قرار شد دو روز بعد از بازی پرسپولیس و گل گهر امیر قلعه‌نویی در تهران مذاکرات نهایی را با استقلال انجام بدهد اما به شکل عجیبی گل گهر سیرجان بازی را در خانه خودش با ۵ گل به پرسپولیس واگذار کرد تا معادلات کاملا به سود فرهاد مجیدی عوض شود.

روزی که پرسپولیس مجیدی را جانشین قلعه‌نویی کرد

در واقع این نتیجه عجیب باعث شد تا فضای مجازی و صفحات هواداری استقلال از امیر قلعه‌نویی استقبال نکنند و فضا به سود فرهاد مجیدی عوض شود. به همین خاطر مذاکرات مدیران باشگاه استقلال هم به سمت دیگری رفت و در نهایت مجیدی سرمربی استقلال شد و با این تیم تا فینال جام حذفی رفت و در لیگ برتر هم به مقام سوم رسید.

البته امسال فرهاد عملکرد بهتری داشته و توانسته استقلال را در صدر نگه داشته و تبدیل مدعی اصلی قهرمانی کند تیمی که بیست هفته شکست نخورده و تمام رکوردهای قبلی را شکسته و حالا امیدوار است در دیدارهای آینده هم نتیجه بگیرد تا استقلال بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شود اما شاید اگر آن روز در لیگ بیستم پرسپولیس با ۵ گل گل گهر را شکست نمی‌داد امروز امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود نه فرهاد مجیدی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ب تو ربطی نداره لنگی ک داری در مورد سرور تیمت اضهار نظر میکنی لطفا حاشیه درست نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج