۱۱۹۹۱۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اتلتیکو مادرید با شکست رئال جزو چهارتای برتر شد

اتلتیکو مادرید مقابل یکی از رقبای مستقیمش به یک پیروزی مهم رسید و حالا دوباره خودش را در جمع چهار تیم برتر لالیگا می‌بیند

طرفداری: اتلتیکو مادرید مقابل یکی از رقبای مستقیمش به یک پیروزی مهم رسید و حالا دوباره خودش را در جمع چهار تیم برتر لالیگا می‌بیند.

رئال بتیس سر بزنگاه قافیه را باخت. تیم مانوئل پیگرینی که تا به امروز در رده سوم لالیگا بود، امشب در خانه مقابل اتلتیکو مادرید متحمل شکست تلخی شد تا به جایگاه پنجم جدول سقوط کند.

در هفته بیست و هفتم لالیگا، از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال بتیس و اتلتیکو مادرید در یک دیدار حساس مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان دیگو سیمئونه موفق شدند در استادیوم بنیتو ویامارین با حساب سه بر یک پیروز شوند.

اتلتی خیلی سریع از حریف پیش افتاد و ژوائو فلیکس در دقیقه 2' موفق به گل‌زنی شد. در پایان وقت‌های اضافه نیمه اول بود که کریستین تیو، وینگر بتیس توانست بازی را به تساوی بکشاند. با این حال اتلتیکو مادرید در نیمه دوم با پاس‌های ویران‌گر طولی خود توانست شیرازه دفاعی رئال بتیس خراب کند.

ژوائو فلیکس بازی خوب خود را با زدن گل دوم در دقیقه 61' تکمیل کرد و توماس لمار هم در دقیقه 80'، تیر خلاص را به تیم پیگرینی زد. اتلتیکو مادرید با این برد مهم و ارزش‌مند، 48 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. رئال بتیس هم 46 امتیازی ماند و با توجه به پیروزی بارسلونا، به رده پنجم جدول سقوط کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج