۱۱۹۹۲۹۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

جواب سیدی به استوری جنجالی دیشب رادوشوویچ

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌گوید برداشت افراد از استوری رادوشوویچ آزاد است!

فوتبالی: بعد از شکست پرسپولیس مقابل نفت آبادان که با اشتباه بزرگ حامد لک همراه بود، بوژیدار رادوشویوچ دروازه‌بان سابق قرمزها با انتشار یک استوری از خود در کنار محسن سیدی، مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس، به نوعی به داود فنایی مربی فعلی گلرهای این تیم کنایه زد.

محسن سیدی با اشاره به استوری رادو اینگونه توضیح داد: "من فکر می کنم از چند منظر می‌توان به این استوری رادو نگاه کرد. او به عنوان دروازه بانی که در یک مقطع ۶ ماهه با من کار داشته، شاید قصد داشته به نوعی به عنوان با انتشار عکس مشترک قدردانی کند. البته من دوست نداشتم رادو در این مقطع این کار را انجام دهد.

بخوانید: کنایه رادوشوویچ به فنایی با مضمون «فقط خودت»

اما از زوایای دیگر اگر به قضیه نگاه کنیم شاید اشاره او به برخوردهایی باشد که مربیان و مدیران پرسپولیس در چند سال گذشته با او انجام دادند که بخشی از آن را خود من زمانی که در پرسپولیس بودم مشاهده کردم. اینها شامل نوع بازی دادن به او و یا بی‌احترامی به او و حتی عدم پرداخت به موقع حقوقش باشد. برای مثال وقتی بازیکنی روند روبه رشدی دارد و در ادامه این بازیکن، نیمکت‌نشین می‌شود، دلخوری او را به همراه خواهد داشت."

سیدی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد دروازه‌بان کروات قصد کنایه زدن به فنایی را داشته، چنین توضیح داد:" برداشت در این باره آزاد است. من هم به عنوان یک مربی، فراز و نشیب‌هایی در کارم دارم که این یک واقعیت است. من باید زمانی که کار می کنم فلسفه‌ای را ارائه بدهم که باعث رشد، ترقی و پرورش نیروی انسانی در کار شود. فشار کار در تیمهای پرطرفدار مانند پرسپولیس و استقلال زیاد است. از طرف دیگر داود فنایی از دوستان نزدیک من است که با هم در ارتباط هستیم و اطلاع دقیقی ندارم چه اتفاقی بین رادو و داود فنایی رخ داده است."

از سیدی درباره لک و تکرار اشتباهات او پرسیدیم. پاسخ این مربی را بخوانید:" باید این را قبول کنیم هیچ بازیکنی کامل نیست و همه نقاط ضعفی دارند اما مربی‌ها باید سریع این نقاط را شناسایی کنند و در برنامه‌های تمرینی بتوانند آنها را مرتفع کنند. من می‌توانم به این مساله اشاره کنم که علیرضا بیرانوند هم در تیم نفت تهران در خروج ها مشکل داشت اما ما با او تمرین می‌کردیم که خدا را شکر همین موضوع در سالهای بعد برای او نقطه قوت محسوب شد."

از دید سیدی، استفاده از لک در بازی دیشب، اشتباه بوده است:" باید کادر فنی پرسپولیس باز هم از احمد گوهری در ترکیب ثابت استفاده می‌کردند چون از نظر انگیزشی می‌توانست عملکرد بهتری ارائه دهد اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به یکباره کادر فنی پرسپولیس تصمیم دیگری گرفتند. او هفته گذشته عملکرد خوبی داشت و پرسپولیس هم موفق به شکست حریف شده بود. هفته بعد هم پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان بازی دارد که احمد گوهری در این تیم هم بازی کرده و توصیه می‌کنم مربیان پرسپولیس در آن بازی به گوهری میدان بدهند چون او می‌تواند در صورت اعتماد، انتظارات کادر فنی را برآورده کند."

دلیل اعتقاد سیدی به گوهری، شناختی است که او از دروازه‌بان دوم پرسپولیس دارد:" احمد گوهری جزو کشفیات باشگاه نفت تهران بود و در ۱۵ سالگی به ما اضافه شد. او در کنار علیرضا بیرانوند و علی محسن‌زاده گلرهای ما بودند. احمد در سایپا، نفت مسجد سلیمان ، پارس جنوبی و نفت آبادان عملکرد خوبی داشته، بازی با پای خوبی دارد و از قد و قامت بالایی برخوردار است."

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس صحبتهایش را اینگونه به پایان رساند: " وقتی یک بازیکن را جذب می‌کنید، باید از او استفاده شود هر چند با تمام احترامی که برای احمد گوهری قائلم، به نظرم حفظ رادو خیلی می‌توانست در این روزها به پرسپولیس کمک کند و مانع از دست رفتن امتیازات شود. او در ۵ سال گذشته صبوری داشت و ثابت کرد می‌تواند بار باشگاه را به دوش بکشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج